Čaute, chodím do triedy sexta a musím si vybrať predmety na matury, rozmýšľal som nad tým že by som šiel študovať IT ale niesom som si istý či na to mám, pretože s počítačom niesom nejaký macher (neviem programovať alebo používať náročné programy ako phot
učite to mozne JE ....ja som maturovala s chemie a ta mi nikdy nesla asi ani nikdy nepojde no a najviac teda vsetko co som na maturite vyuzila som sa naucila na seminaroch len treba počuvat a venovat tomu viac času ako ostatnym predmetom
že zatiaľ nevieš programovať nie je dôvod, prečo by si to nemohol zvládnuť. ale ak sa tomu teda zatiaľ nevenuješ, tak by si mal apoň začať skúšať. predovšetkým preto, aby si sa uistil, či je to naozaj, to čo ťa baví.
Programovanie musis mat v sebe. Ano, naucit sa syntax je jedna vec (ta jednoduchsia), ale mysliet ako programator je vec druha a bez toho nemas sancu uspiet.
@mayo505 ja študujem informatiku a urobila som chybu lenže už som v 2.ročníku a len tak to nevzdám, veľa vecí sa dá naučiť keď chceš ale keď ti povedia že naprogramuj toto a toto hneď teraz bez prípravy nezvládneš pokiaľ to nemáš v sebe. No na mnohých predmetoch sa dá prechádzať ... je to hlavne o zadaniach (ktoré si dokážeš kúpiť a naučiť sa vysvetliť ich) a zápočet ak makáš tak sa dá zvládnuť. Skúšky sú väčšinou klikačky z programovania. Ostatné predmety dáš ak sa snažíš.
všetko je o logike. ak máš danosť, naučia ťa myslieť správnym spôsobom. je jedno, že teraz ešte nevieš programovať, však koľko 15ročných to vie. a na seminároch sa učí tak, aby si urobil maturu a možno aby si urobil prijímačky, nič extra to nie je, len taký základ. rozbehnete sa až na výške. nie všetci, čo tam prídu, sú už vtedy machrami.
ak to chceš študovať choď to študovať... ak ťa to ale tiahne k dačomu inému čo by ťa bavilo viacej ber to... ide len o to, či ťa to bude baviť keď uvidíš aké sú určité veci ťažké.. a je jedno aký odbor.