Caute,
zaujimalo by ma, ze ako to je so studiom vo Viedni. Pocul som nieco o Wirtschaftsuniversität a tiez o medicine. Najradsej by som studoval nieco ako ekonomiu, to ba dost bavi alebo z informatiky siete, internet... Je to vsetko v nemcine? Ucim sa nem
hej na bakalarske studium treba vediet po nemecky resp. treba mat certifikat, aby si sa vobec mohol zapisat. ale je to "len" B2 cize to v pohode spravis ked sa budes ucit (hovorim teraz o Uni Wien, nie o WU, tam neviem ako to je)
študujem tam, ale som na strednej.. ak sa "dohovoríš trochu" tak sa akurát tak vrátnika môžeš spýtať, kde sú wc-ka..
WU (wirtschaftsuni) je ekonomia, ked chces techniku alebo informatiku kukni si TU Wien. Ja momentalne studujem inofrmacnu technologiu, a viem uz teraz, ze ak nevies tie odborne vyrazy, tak na vyske potom nebudes nic vediet, lebo to nadstavuje na seba. Vsetko na skole je v nemcine, a mas mozno tak anglistinu alebo iny jazyk ako doplnkovy.. neviem ci tam su potrebne nejake nemecke certifikaty, ale ak hej, tak b2 by ti malo stacit, kedze b2 je uroven maturity tu v rakúsku. (ak som si to nesplietol s anglistinou)
Kamarát študoval WU, nemecky vedel geniálne, pracoval ako účtovník pre nejakú veľkú firmu, ale účtovníctvo neurobil ani po 4 rokoch A tiež neviem ako je to s rakúskom, ale čo idú spolužiaci na II. stupeň do zahraničia okrem Dánska potrebujú všade medzinárodné certifikáty s podmienkou bodového skóre 6/10 zo všetkých častí, ale myslím si, že teba to v septime ozaj nemusí ešte trápiť
@austin1991 presne ako hovoris. Jeden kamos mi hovoril o jednom co robil 10 rokov medicinu vo viedni a nakoniec to uz vzdal. Myslis Erasmus? Ak hej, tak to ma este naozaj trapit nemusi.
WU je strasne tazka skola.. tam nic ine nerobis, len sa ucis. ked chces studovat betriebswirtschaft, tak mozes ist aj na uni wien, tam je to lahsie ako na WU, ale stale to nie je euba
na jazyk potrebujes aspon B2 (nejaky DSD alebo osterreichisches sprachdiplom, maju na nete niekde ze co uznavaju)