Strašná somarina, teda min. vrámci strednej, čo som s ním mala dočinenia. Na druhej strane mi to aj chýba, hodina oddychu v rozvrhu by nebola na škodu.
Ale dávať z toho skúšku, to musí byť dobrý grc.
v prváku prvý polrok bol fajn, tam sme sa učili o metrológii, technickej normalizácii, reklamácii, EAN kódoch, Obaloch tovarov, spracovaní materiálov, normách ISO 9000.. a tak, toto ma celkom bavilo
potom to bolo učenie sa o potravinách a v druháku o spotrebnom tovare, to už ma bavilo menej
Ja mám strašne zlú učiteľku na to, dnes som mal z toho skúšku a dala mi 20% + najtažšie otázky. Som druhák na OA, lebo som prestúpil, študujem individuálne lebo podnikám a je to hrozne na piču predmet. Aspoň, že už v 3. ročníku nie je No druhý polrok snáď vydržím, ak ma tá špina totálne nepotopí :/
Pre niekoho možno ľahké v škole, ale pre mňa na komisionálnej skúške s najhoršou učiteľkou na škole v jej kabinete pod dohľadom troch ďalších učiteliek príliš ťažké dodávam, že som dostal najťažšie možné otázky čo existujú, dajú sa nájsť len v 500 stranovej knihe na jednej strane, v jednej vete :/
Dosť blbosť, som rada, že to je už dávno za mnou.
My sme mali na to strašnú sekeru a trebalo vedieť všetko, ale keď si dolámala čaptu a zastupoval iný tak to bolo celkom OK čo sa týka učenia, no aj tak pre mňa nepotrebný predmet
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
22 komentov
Ale dávať z toho skúšku, to musí byť dobrý grc.
v prváku prvý polrok bol fajn, tam sme sa učili o metrológii, technickej normalizácii, reklamácii, EAN kódoch, Obaloch tovarov, spracovaní materiálov, normách ISO 9000.. a tak, toto ma celkom bavilo
potom to bolo učenie sa o potravinách a v druháku o spotrebnom tovare, to už ma bavilo menej
poznatky z neho sa daju vyuzit v beznom zivote..