ahoooj, no jako ja Ti tu skole fakt fakt neodporucam.. ak chces seriozne studovat, tak sa odtial ber kade lahsie ... ale ak nie, tak sa Ti tam bude pacit
ja študujem v Trnave, ale nie UCM a o nej sa chyrujú dosť blbé správy, že má stále horšiu úroveň a naposledy som počula, ako sa nejaké baby čo tam študujú bavili o tom, že UCMku spoja asi s Trnavskou univerzitou, lebo UCM stratila akreditácie a má zlú úroveň...
Ja tam študujem franinu, tá škola je bordel,ale sú tam aj odbory, ktoré sú fajn. A mimochodom , neporovnávajte univerzitu,ktorá má pár rokov s takými, ktoré sú už dosť staré a tak mali dosť času ,aby sa mohli zlepšiť a odstrániť chyby, nič nejde hneď. Len toľk
Ja som na UCM teraz prvy rok a nejak sa nemozem stazovat.. akurat ma stve, ze skolu nemam v TT ale v Špačinciach. Studujem Biotechnologiu na FPV. Na tejto fakulte su pokial viem akreditovane vsetky studijne programi (btw buducu stredu ma prist do skoly akreditacna komisia a este budu nieco doriesovat...)... cosa tyka ostatnych fakult, tak akreditaciu na IFBR (Inštitút fyzioterapie, balneológie a liečebnej rehabilitácie) ma len fyzioterapia aj to len po Bc.
a FF, teda filozoficka fakulta je na tom nejak takto:
Od akademického roka 2007/2008 ponúka FF UCM v súlade s akreditáciou možnosť štúdia v nasledovných študijných programoch bakalárskeho štúdia:
Jednoodborové šútdium
1. politológia
2. psychológia
3. anglický jazyk a literatúra
4. francúzsky jazyk v odbornej komunikácii
5. filozofia
6. etnológia
7. slovenský jazyk a literatúra
Učiteľstvo akademických predmetov:
1. slovenský jazyk a literatúra a nemecký jazyk a literatúra
2. slovenský jazyk a literatúra a anglický jazyk a literatúra
3. dejepis a slovenský jazyk a literatúra
4. náuka o spoločnosti a ruský jazyk a literatúra
5. anglický jazyk a literatúra a nemecký jazyk a literatúra
6. dejepis a náuka o spoločnosti