Zdar
Neviem sa v tom moc orientovať ale potrebujem účet (som študent tak pravdepodobne študentský) ale neviem v ktorej banke ho otvoriť. VUB, Slovenská sporiteľňa alebo Tatra banka?
Podľa čoho vyberať?
A ktorá je podľa vás najlepšia?
Slovenská sporiteľňa ja ju mám preto lebo bankomati má skoro všade a neni problém vybrať love hocikde kde som a nemal som ani zatiaľ žiadny problém so SLSP
@tangerina internet banking stránka má úplne zastaralý dizajn, ak nemáš študentský účet tak musíš mesačne na účet dostať ~400€ ináč platíš poplatok 8€. Ale ide skôr o veci ktoré Unicredit chýbajú, ako o veci ktoré sú zle, napr. v Tatra banke mám zadarmo sporiaci účet kam si kedykoľvek presuniem/zoberiem z tade prachy, a dostávam úrok. Bezpečnosť a appky na mobil sú na úplne inej úrovni, pracovníci v pobočke sú oveľa príjemnejší a priamy, a za každú platbu kartou mi dávajú prachy späť. Mama má Unicredit bank a nič z tohto nemá
podla toho skadial si ak si z krajskeho mesta tak asi radsej tatrabanka, ak nie tak jednoznacne slovenska sporitelna kedze ta ma bankomat na kazdom kroku narozdiel od TB
Ako student to mas v podstate jedno, studentom kazda banka napcha do balicka vsetko zadarmo.
Ja mam zuno a som spokojna, ale uz je to cisto len o beznom ucte, tie ich wannabe sporiace s tym mizernym a kontinualne klesajucim urokom uz by som ani nenazvala sporiacimi uctami.
Ale zase okrem vyberu z bankomatu mam vsetko zadarmo, vsetko odkomunikujem online/telefonicky, po zlej skusenosti so zneuzitou kartou aj velmi pozitivne doriesena reklamacia. Perfektna appka, velmi prehladny internet banking. A co je pre mna najdolezitejsie, jasne definovane podmienky, ziadne zasifrovane ojeby v obchodnych podmienkach.
+ zvazujem este druhy ucet prave v unicredit, sak previest tam 400 eur snad neni az taky problem, a myslim, ze sa u nich da mat aj ucet v inej mene, co by mi pri prevodoch na czk ucty mega pomohlo.