Zdravím Vás. Veľmi by som potrebovala poradiť. Študujem na strednej škole na gymnáziu konkrétne septima (o rok maturujem). Idem podľa tej slávnej (otrasnej) reformy a do projektového tretieho ročníku som si navolila semináre: Dejepis, Nosku, Ekonomiku. O
No, všetky také ako sociológia, politológia, atď. Masmediálna alebo žurnalistika by možno išli tiež. potom Slovenský jazyk alebo niečo v spojitosti s jazykom s dejinami naraz. Keby si si dala namiesto literárneho semináru dejiny umenia, tak niečo ako estetika, dejiny umenia, možno kurátorstvo alebo knihovníctvo. Ale nenapadá mi nič, čo by bolo všeobecne považované za dobré z hľadiska uplatnenia, ale keďže dnes už akokeby neexistoval taký odbor (a predsa sa ľudia zamestnávajú), nerobila by som si z toho až takú hlavu
nooo tez mi napadlo pravo, ale pravnikov je plna prdel ... to by som asi nesla robil ... a potom take tie kraviny ako politologia, sociologia ... take tie skoly kde nic nerobis a skusku das z fleku .
no,nechces skusit masmedialna komunikacia?uplatnenie nie zle.a uplatnis sa,aj ked nie v odbore.musia byt aj humanitny vzdelany ludia,aj ked ich je plna ...
@anzu Dejiny umenia sme ani v ponuke nemali archeologia je zaujímavá ale to by som musela isť preč, historia čo s tým dalej, mám kamarata čo to šduduje a povedal že asi bude učiteľ a to nechcem byt...
@enos Ja chcem isť študovať niečo s dejepisom a noskou preto z nich chcem isť aj maturovať nie ? Ja viem že si nevyber niečo z prírodovedných vied a podobne... Ja som len povedala že chcem isť tym smerom a vedieť že aké mám možnosti..
Ja som teraz v druhom ročníku na gymnáziu a tiež rozmýšľam nad masmediálkou. Je to fine škola. A nemusíš ísť nutne robiť do telky(aj keď podľa mňa ak sa tam uchytiš,tak si za vodou viac menej) . Máš hŕbu možností. Rádio,noviny,knihy..atd atd. Avšak dnes tento odbor nie je veľmi dobre platený a preto sa obávam aj ja.