Študujem farmaceutického laboranta a aj keď som len prváčka nedá mi to nezamýšľať sa dopredu, keďže čas mi letí Nejdem sa pýtať na to čo mám a čo nemám robiť lebo viem že na to som sama. Len chcem zistiť nejaké info o tom ako dlho trvá (koment)
Vysoká farmaceutická, počula som že 5 ale aj že 6 rokov. A či sa mi to oplatí ďalej študovať a či je veľká chyba nechať si po maturite nejaký rôčik "off school" . Mám aj záložný plán keďže milujem anglinu tak ma to ťahá do cudziny, ale nejdem fantazírovať. Bola by som rada keby mi niekto skúsenejší (ako som ja samozrejme) napíše čo by si sám zvolil alebo ako by sa rozhodoval
určite to nie je také ťažké, že by sa to nedalo zvládnuť a keď to už máš aj na strednej tak minimálne ten štart budeš mať o dosť jednoduchší. Určite by som sa toho nebál
neblazni framaciu mas ? taha ta to na anglinu? ... čo viac by si chcela? ... na výšku na farmáciu , angličtina bude treba, ak zvládneš štúdium, a budeš ovládať svoj obor, tak si nájdeš dobre platenú prácu ... na tvojom mieste by som nemal čo riešiť a bol rád že som v tom smere. Pauza po maturite? ... načo ? ... Jedine že by si si našla robotu kde netreba VŠ ... ale myslim že všade na tento odbor bude treba VŠ... zbytočne stratíš výhody študenta to je ďalšia vec ... - ak ťa to baví, oplatí sa to.
@wistingher práveže nepotrebujem VŠ len budem mať nižší plat. Asi pôjdem, ale tak chápeš. V tej škole je to strašne ťažké..nemam chuť byť v nej potom aj ďalších 5,6 rkov
@eva_45 no nikto nechce byť v škole... a každý by tam chcel byť keď už môcť nebude. ... ale akurát som počul že jedna čo bola na strednej zdravotnickej tak nespravila biochemiu na lekarskej a ze ju asi vyhodia kvoli jednemu predmetu a nevie co dalej
...