Zdravím,, chcem sa spýtať na váš názor ohľadom ekonomických škol ako to vidíte do buducností hlavne s odbormi typu učtovníctvo a financie, chystám sa podať si prihlášku na VŠE v prahe alebo EUBA ... Vítam každý názor
veru, ja nerváčim s tou našou účtovníčkou troška a zatínam zuby, dobrý účtovník si vždy nájde prácu. ale zase nikdy mi nešlo do hlavy, že načo študovať účto na VŠ pretože poznám kopec a kopec mladých báb, dievčat, žien, čo to neštudovali a sú lepšie účtovníčky ako tie s titulom, práve tie s titulom ovládajú teóriu a nie prax vo väčšine prípadov a to je v tomto povolaní naprd
Ak si šikovný, výšku nepotrebuješ. Ale má to svoje výhody, ktoré neskôr môžeš pocítiť v plate. Momentálne študujem účtovníctvo a je to neuveriteľná nuda. Keď sa ale prebiješ cez matiku je to pohoda. Neviem čo bude za 10 rokov a či nás účtovníkov nenahradí nejaký šikovný softvér, ale to nemôžeš vedieť nikdy. Rob čo ťa baví a good luck
uctovnictvo je nuda, ale najdes si robotu....ja mam financie a je to celkom fajn-su lepsie, su horsie predmety...i tak sa po case mozes zamerat na to, co ta bavi...btw VSE ma medzi ekonomickymi skolami dost vysoky kredit
@theburningred Ako to myslíš s tim prebitím cez matiku ?... Rozmýšlam aj nad tím odborom financie a potom sa pohybovať v oblasti finančných trhov. Čo si o tom myslíte ?