Informatici, aky studijny odbor na akej skole, je dobry na to, aby sa clovek naucil vyvijat software - odborny pre ekonomicku spolocnost napr? Musia byt na to viaceri informatici alebo to zvladne aj jeden? Existuje na to nejaky specializovany odbor?
Tak podľa mňa jeden na takom projekte ťažko uspeje lebo niekto viac rozumie tomu čo chcú tí ekonómovia aké prostredie ake tlačidlá potrebujú a niekto zas ako to vypočítať, grafici atď Či špeciálne na ekonomiku existuje IT-odbor by som sa skusil pozriet po stránkach nasich ekonomickych a technických univerzít
nuž logicky, každý informatik (na akomkoľvek inf. odbore) by mal vedieť ako sa vyvíja SW lebo tomu sa v praxi určite nevyhne. Takže obyčajne je v študijnom pláne niečo ako Vývoj SW alebo Softvérové inžinierstvo a pod. Dosiaľ, aspoň čo som pozeral, to bolo v každom.
nevyhne? nie su informatici, kori iba robia webstranky a nic nevyvijaju?
ty si z oboru?
zaujimali by ma aj prakticke skusenosti ludi, ktori to studuju, resp. studovali.
viem, ze sa pytam jednoduche veci, ale naozaj to nie je moja oblast zaujmu. prakticky by ma zaujimalo hlavne od vystudovanych informatikov, ktory stud. program by si vybrali z tych, ktore su "na trhu", ak by sa chceli venovat niecomu takemu. Ktory stud. program na to pripravi najlepsie. Jeden predmet v jednom semestri sa mi zda byt malo, ak sa niekto tomuto chce seriozne venovat, ale, samozrejme, sa mozem mylit, nevidim do toho.
na informatike sa učia princípy programovania a inžinierstva. Nikto ťa tam ale učiť programovať nebude, to by si musela zvládnuť sama.
Weby sa na informatike neučia, max. tak ako voliteľný predmet.
Všetko je tu skôr o matike, logike, algoritmoch... implementovaní nejakých riešení... treba vedieť čo ako funguje... samotné programovanie je len časť toho čo sa tu robí.