Ahojte! Budúci rok maturujem a už by sa aj patrilo vyberať školu Už pár rokov ma to ťahá k počítačom a priznám sa, že odmalička trávim abnormálne veľa času hraním pc hier Viem, že štúdium informatiky nie je ani zďaleka o hraní hier, ale aj tak ma to
@madeiselle Prosím ťa, kde žiješ ? Už dávno sa nerozlšujú ženské a mužské profesie, veď rob to, čo ťa baví a na ostatných sa vyser, čo si myslia. U nás v meste dokonca aj na WC vyberá peniaze chlap
Hlavne aby ťa to bavilo ... Skús si napr. teraz cez leto vyskúšať niečo naprogramovať, prečítať nejaký článok, atď... a zistíš, či ťa to baví alebo nie
Lebo štúdium IT nie je fakt o hraní PC hier ( na mojej strednej síce bolo , no nejako aspoň dúfam, že na VŠ to je iné)
aj baby studuju je ich sice dost menej (u nas 1:15 +-) ale ak ta to bavi tak smelo do toho ako bolo pisane vyssie, skus si nieco naprogramovat a uvidis ako ta to bude bavit
Toto by vobec nemal byt argument ani. Co som vypozorovala, studentky info su lepsie prijimane (ewgh) ako na FCHPT u nas, kde je 68% zien vo vsetkych stupnoch studia vratane doktorandskeho, ale pre vyucujucich sme stale blbe kusy masa, vhodne na sustavne otvorene obtazovanie a kokotne poznamky typu Aby teda aj dievcata vedeli,,ze stroje sa nelisia len farbou, ale aj parametrami. End rant.
Jasné, že je to vhodné pre ženy. Len sa pozastavujem nad tým, že z čoho si usúdila že by ťa to bavilo. Keď hovoríš, že len hráš veľa hier a máte ju v škole a aj to nič moc (asi nejaký excel, word, pascal a to viac menej nebaví ani tých ludí, ktorí majú radi informatiku )....
Ist na IT skolu s tym, ze si sa predtym IT aktivne nevenovala je vo vacsine pripadov zbytocne. Skoncis v nejakej hovno platiacej firme, kde budes robit tie najpodradnejsie prace (vsimam si to na spoluziakoch, ktori prisli studovat IT bez predchadzajucich skusenosti, lebo is mysleli, ze je to cool a teraz robia niekde za par korun, lebo im chybaju roky praxe, ktora sa v IT da ziskavat uz davno pred studiom)