Cc, takže chcem sa spýtať idu niekam ďalej vysvedcenia z prveho ročníka strednej školy? (5-ročného bilingválneho gymnázia) Alebo su to proste známky len tak že dôležité budú až budúce ročníky?
dnes sú hlavne dôležité príjimačky a maturita, žiadne známky už podstatné nie sú, ale ked máš napríklad 4 z chémie a chceš ísť študovať medicínu tak to nie je veľmi dobré
malo by sa to tak, že na 5-ročných stredných sa to berie až od druhého ročníka, teda na českých školách je to tak.. čiže sa môžeš ešte flákať tohto roku
ja som v tretiaku bilingvalu skoro prepadla z chemie a na 5 z 5 prihlasok na vs som bola top 10% tak si myslím, že ked si nevyberieš nejaku topka vysokú školu na styl sladkovicova tak ti znamky mozu byt ukradnute
@4 wtf jezis, ked sa nieco naucim a viem to, mam asi celkom slusnu pravdepodobnost dostat z toho dobru znamku.
Nehovoriac o tom, ze znamky su formou hodnotenia a diferenciacie medzi masou studentov studujucich to iste. Ak v tom niekto nevidi motivaciu, odmenu alebo dolezitost, ok, fair enough, ale vytacaju ma taketo nazory.
Ked chodi clovek minimalne trinast rokov do skoly, tak ma podla moznosti jebat na vsetko a ako tak preliezt z rocnika do rocnika, lebo dobry priemer je pre socky, ze?
Ked som si posielala prihlasky, pisala som tam znamky za celych 5 rokov. Avsak do uvahy mi to nikde nebrali, tak ci tak som musela robit prijimacky a za vysledky som nemala ziadne kredity.
@narazuvzdornaa zee?
ja nechapem vobec jak niekto moze povedat, ze dostal zlu znamku napriek tomu ze to vsetko vedel...nikdy sa mi take nestalo. ego niektorych ludi siaha prilis daleko v tomto...
@narazuvzdornaa niektori ludia znamky v skole proste neriesia lebo to nikdy nikoho nebude zaujimat ci mas titul s ackami alebo si preliezala s odretymi usami.
@13 zas kto prechadza len tak tak..nechapem na kiu rit vlastne studuje, ked z tej skoly nema ziadne vedomosti, ktore by neskor mohol vyuzit v realnom zivote O.o to je podla mna pat rokov stratebeho casu..