Diskusie - 3338. stránka fóra
5
GTA IV na Steame
Ahojte potrebujem pomoct kupil som si GTA IV na steame cez vianocne zlavy za 4. 99€. Stiahol, nainstaloval a ked dam spustit vyhodi mi Social Club. Tam som sa registroval a prihlasil. No a tu je... Otvor fórum »
31. 12. 2012 13:45
4
Grécky film
Ahojte :) Neviete náhodou, ako sa volá tento film... Bolo to o jednej žene, ktorá robila animátorku v Grécku (tuším že angličanka). Celé to bolo o tom, že ku nej prišiel zájazd, avšak ona... Otvor fórum »
31. 12. 2012 13:33
6
PlayStation 2
ako si nainštalujem na phips telke playstation 2 ?? ked na AV uz mam fotoaparat ??? Otvor fórum »
31. 12. 2012 13:29
15
Boli hryznutie od chameleona ?? :D
Moze sa tu pripadne radit, ak ma niekto s chamacmi problem ; ) :D Otvor fórum »
31. 12. 2012 13:27
31
Problém s trávením času
Ahojte, mám taký trošku blbý problém, ide o čas, ktorý trávim s priateľom. Problém je v tom, že som na vš, a teda škola mi dáva riadne zabrať, kedže študujem odbor ktorý... Otvor fórum »
31. 12. 2012 13:20
8
Got/Have
Nie som dobrá v angline no a vrta mi v hlave prečo je napr. "Britania Got Talent" prečo tam nemôže byť "Briatnia HAVE Talent" ? neznamená to to isté ??? Otvor fórum »
31. 12. 2012 13:20
4
Pesnička z 2012
ako sa vola ta pesnicka teraz nova asi z 2012 spieva ju zena s botoxovymi perami a v klipe je ze si vyrobi cloveka z topanok :D :D a potom tam s nim veceria a kupe sa Otvor fórum »
31. 12. 2012 13:07
26
31
Spirala a ocna linka: ako na rodicov
zajimali by ma vase nazori a tipy ci ako to bolo uvas hlavne baby ked ste sa chceli zacat malovat. akoze ocna linka , spirala, ..... Mojich rodicov neviem resvedcit aby mi to dovolili. Viete poradit... Otvor fórum »
31. 12. 2012 13:03
47
Keď jem banán
- otváram ho z tej strany, kde je dlhší ten oný
- otváram ho z tej strany, kde je kratší ten oný
- zjem ho aj so šupkou
Ďalšie možnosti »
31. 12. 2012 12:34- otváram ho z tej strany, kde je kratší ten oný
- zjem ho aj so šupkou
Ďalšie možnosti »
102