Diskusie - 4555. stránka fóra
47
Vysoká škola,,. Áno či Nie?
Mám taký menší problém... V podstate je už len mesiac do odovzdávania prihlášok na VŠ a ja stále neviem, čo chcem študovať... Chodím na bilingválne gymnázium, tak som rozmýšľala nad niečím s jazykmi, ale toho moc nie je (... Otvor fórum »
29. 1. 2012 18:07
42
Aký je váš obľúbený koláč/zákusok?
Ja mám rada jablkový koláč, tyramisu, smotanovú tortu... . Otvor fórum »
29. 1. 2012 17:56
15
Už to začína ?
Myslíte si že už to začína ? Vládnutie na internete ? Myslíte že budu mäsové protesty ? http://www. youtube. com/watch?v=i8aBw5spbmo& lc=Ufkg7K2hCMQ1m6XCEgeF7--YK-8bGJjR1k1TluDWQiE& context=G20d9a2eFAAAAAAAAAAA& feature=g-all-c pozríte prosím toto Otvor fórum »
29. 1. 2012 17:30
5
Ti co studuju v Skotsku,,,,.
ak by som sa hlasila na univerzitu, stacilo by poslat nejaky angl. certifikat az neskor? Teda ci by som mohla byt prijata na zaklade maturitnych znamok a ten certifikat by som im poslala az potom ked by ho... Otvor fórum »
29. 1. 2012 17:20
23
Ktore boty su kvalitnejsie
29. 1. 2012 16:48
28
Viete ich všetkých rozoznať?
http://9gag. com/gag/2193039 ja napr. neviem, kto je tá baba s fialovými vlasmi, kto je ten chlap so psom, koho oblial Sherlock a... Otvor fórum »
29. 1. 2012 16:37
8
UKF Nitra
Ahojte, chcem sa spýtať tých, ktorí navštevujú Katedru masmediálnej komunikácie a reklamy (UKF)... Tento rok si podávam prihlášku na VŠ a chcela by som si dať na Marketingovú komunikáciu a reklamu a zvažujem aj masmédia na tejto... Otvor fórum »
29. 1. 2012 16:19
3
Máte už skúsenosti s prácou s internetom? Myslím tak, že vám za ňu platili.
Hľadám si totiž brigádu a na nete sú samé také ponuky, že práca s internetom, s pc a tak. a že sa dá dobre zarobiť. tak ak ste náhodou niečo také skúsili tak mi poradte..či to... Otvor fórum »
29. 1. 2012 15:50
82
Ako sa zbaviť 6kg?