Rada by som sa zbavila menšej nadváhy, ktorá mi prekáža...už sa mi raz podarilo schudnúť 15 kíl ale to ani poriadne neviem čo som robila a ako som ich dala dole tak som nabrala po roku asi naspäť nejakych 5-6 kíl, ktorých by som sa rada teraz zbavila. Ale
Uprav stravovanie. Vyraď mastné kalorické jedlá, cestoviny, biele pečivo.. Nie som odborník.. Ale je dobré rozdeliť stravu do menších porcií a viackrát za deň.
Na chudnutie ako také je vraj zo športov ideálny beh.
jedz menej. pravidela vyvazena strava. aj salaty, zeleninu. vela pi a snaz sa spalovat kalorie aktivitami, ako basketbal, florbal a tam, kde sa najviac behá
nebude to tým, že si dosiahla svoju optimálnu váhu, s ktorou je tvoje telo spokojné? ak som to dobre pochopila, máš teraz stále o nejakých 10kg menej, ako predtým, čo si tak veľa schudla. tak čo riešiš? keď nepriberáš a žiješ normálne, tak buď rada.
maj vyvazenu stavu, ziadne sladkosti, mastne a shit jedla a neprezieraj sa a schudnes. Ak nemas silny problem so stitnou zlazou tak, ta veta nech robim cokolvek su zvasty
a z toho že by som jedla 5x denne sa ako rychlo asi prejavia vysledky na vahe...lebo už som na tom nejake 3 tyždne...robim to s mamou lebo ona tiež by chcela zhodiť niečo a nejeme biele pečivo ani cestoviny a tak...mäso so zeleninou.. do školy si zoberiem jednu celozrnnú žemľu...a jem hlavne ovocie a jogurty a pribrala som z toho 2 kila čo je dosť komické
proste prestaň jesť, ja som tak schudla 7kg, potom keď som začala ako tak jesť som pribrala cca 2kg a odvtedy som na tej istej váhe už 2roky... jem skoro všetko, ale málo a večer vôbec
zo začiatku je to veľmi ťažké, ale keď máš pevnú vôľu kein problem
Prestať jesť je tá najhlúpejšia rada akú som počula. Diéta nie je o obmedzovaní sa, ale o úprave stravy a obmedzením sa - prestať jesť bežne - si akurát tak zničíš zdravie.
Nepremýšľala si nad návštevou lekára zaoberajúceho sa s gastrom, zdravou výživou ? Prípadne zájsť do fitka a zaobstarať si trénera, ktorý ti vytvorí akýsi plán.