Diskusie - 4736. stránka fóra
16
Knihy - denníky
Hľadala som podobnú diskusiu, ale neúspešne. Čítali ste nejakú dobrú knihu, ktorá je písaná formou denníku? Mám strašnú chuť prečítať si niečo takéhoto typu. Rozmýšľam nad Denníkom Anny Frankovej , ale som zvedavá aj na... Otvor fórum »
7. 12. 2011 19:16
15
Akú ekonomickú Univerzitu/fakultu si vybrať?
Potreboval by som poradiť v tomto ohľade aká je podľa vás najlepšia a na akú by ste šli vy.. zaujíma ma každý názor/fakt, študujem na Gymnáziu posledný rok a maturitné predmety si dám matiku a inf. Len Slovenské... Otvor fórum »
7. 12. 2011 19:13
95
Chcem sa opytat zien aka je vasa muzska stranka a naopak chlapov aka je vasa zenska stranka
Napriklad ja si radsej pozriem v tv romanticky film(nemyslim rosamunde pilcherovu to su uz kraviny) ako futbal alebo nejaky akcnak so Seagalom (sam sa venujem bojovim sportom) a VY? Otvor fórum »
7. 12. 2011 18:56
46
Preco ja ???
preco mam tak male sebavedomie? vzdy kazdeho sa bojimm a bojim sa aj toho co si o mne ludia myslia, pripadam si menej cenna ako ostatni a vsetci sa aj tak ku mne chovaju nezacnu sa so mnou bavit,... Otvor fórum »
7. 12. 2011 18:50
7
Keby ste si mohli vybrať netbook, akej farby by bol?
7. 12. 2011 18:49
2
GEY :) spoločnost :) ano či nie ?? :)
Vadia ty homosexuali !##Nevadia ty homosexuali !##nestaraš sa ##mas ich velmy rad(a)##Nezašaš ich ... Otvor fórum »
7. 12. 2011 18:48Film typu nebezpečne znamosti
Ahojte :D nejaky fajny film typu nebezpečne znamosti ale niečo sučastnejšie? nepoznáte? :) aby sme sa s kamoškou nenudili Otvor fórum »
7. 12. 2011 18:39
14
Čo robíš, keď sa nudíš?
7. 12. 2011 18:38
1
Help s Plazmou Samsung (uhl. 109)
Všetko ide, ale obraz je divný. Nemyslím teraz roztiahnutý alebo tak..... ale proste keď sa pozerám na osoby tak sú také divné akokeby z plastelíny..nie je im ani poriadne vidieť do xichtu a tak... vie niekto pomôcť? môže... Otvor fórum »
7. 12. 2011 18:31
13
Kto ma podla Vas zo spevakov najlepsi scream?