som deviatak a mam problem s vyberom skoly.....uz viac nez rok si lamem hlave ze kde mam ist na SS.. uvazoval som o obchodnej a stavebnej (priemyselnej!) ale neviem.. prosim poradte my .. a ta obchodna by ma asi viac bavila len ako kazdy druhy studen nezn
Matematika na OA je približne to isté ako na SOŠ (rovnaké učebnice). A účtovníctvo nemá s matematikou skoro nič spoločné. Výpočty, ktoré tam sú robíš aj tak na kalkulačke a od 3. ročníka sa účtuje na počítači v programe, kde sa robia všetky výpočty automaticky.
z obchodnej nebudeš mať nič...pokiaľ máš nejaký talent skús konzervatórium..keď ťa láka fotografovanie apod.,skús ŠUV..ja osobne študujem na SPŠE,čo som si myslel,že budem mať s matematikou obrovské problémy,ale je to naopak..škôl je veľa,treba si to len všetko preštudovať a podľa toho sa rozhodnúť
.. obchodná podľa mňa až tak na tú matiku zameraná nie je, takže si myslím, že je to podobne ako na väčšine škôl.. to už skôr záleží od učiteľa.. či vie vysvetliť a tak ..
@jasp3r wow tebe to dobre ehm trošku od veci a k čomu je komu konzerva ? dostaneš papier že môžeš učiť malé deti hudobnú a dostávaš mesačne 500 euro plat ...
@dmx221 tak zase.. je to o tom čo ťa viac láka, lebo OA a stavbarina nejsú zrovno príbuzné odbory. A hej dá sa tá matika zvládnuť aj keď si mal trojku, ale musíš sa tomu venovať zase, ber to tak, hej ? Určite je to ťažšie ako na základnej. A tak všeobecne tie predmety - ekonomika, manažment, právo, účto.. je to dosť o bifľovaní v podstate. Niektoré veci sú proste dané (právo, ekonomika) a učíš sa ich naspamäť, niekedy aj celé učivá
no tak oa ma laka.. a tak dufam ze ked sa rozhodnem tam ist tak to zvladnem.. aj ked s 4kamy ani to my nebude vadiet len aby som presiel ale este porozmyslam
@dmx221 robíš si srandu ? . No tak to prejdeš, keď ti stačia 4ky, tak to úplne v pohode. Aj keď moc nechápem takých ľudí, ktorí si povedia, že stačia im 4ky, nejako nejsom schopný vstrebať, keď dostanem 4ku z písomky, už vôbec nie na vysvedčení