fuuuha na taketo veci som uz asi trocha stara .... chlap zaraba v cechach a fotecky to jo ale net nema a ani by som na take veci asi nemala cas .... ale striptiz na telefon to ano
no boli 3-4 hodinove telefonaty cez skype, lebo do Ciny na mobil asi tazko, je to komplikovane, ale da sa vydrzat, my uz sme skoro 2 roky spolu a teraz uz spolu aj byvame, takze nas vztah uz nie je na dialku
hmmm, čo sa týka vzťahu, mal som jeden taký . . . aj by to vydržalo, lebo problém nejak extra nebol v tom, že by sme sa málo videli, keďže ja nemám problém cestovať, ale tak sa to rozpadlo na základe niečoho iného . . . nebudem to tu rozvádzať . . . ale určite sa to dá . . .
čo sa týka skype . . . hmmmmmm . . . mám kamaráta (zapadniara), ktorý sa dal dokopy s vychodniarkou . . . pokiaľ viem, tak spolu telefonúvavajú aj 7 hodín . . . nie denne, ale ....... a len tak " náhodou " som sa aj dozvedel čo robievavajú . . . ehm, poviem to tak, že také info by som mať naozaj nemusel
ja študujem v inom meste ako bývam a chalana mám v inom meste ako bývam aj ako študujem. takže už rok a pol mám život v troch mestách.
Dá sa to skĺbiť, môjho chalana by som nevymenila,aj keby to bolo za niekoho,kto býva 5 minút odo mňa...
Telefonujeme spolu každý deň.Bývali obdobia,kedy sme spolu mali telefonát okolo troch hodín,keď som bola na intráku.
A raz išla spolubývajúca na prednášku,ja som akurát začala volať s mojim chalanom a spolubývajúca keď sa vrátila zo školy, ešte stále som telefonovala.
vztah na dialku (nemusi to byt len s opacnym pohlavim ale napr. aj s kamaratom len cez net) sa neda udrzat na dlhsiu dobu....mam viac nez par skusenosti...ale vzdy to sprijemni dane obdobie
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
24 komentov
aj videa mozes
neviem normalne ...ona studuje v meste kde byvam .je to v poh