Je fascinujúce ako sa snažia niektorí ľudia zhodiť intelekt celej otázky komentármi, ktorými len chcú pobaviť ľudí, no pritom v očiach tým uvedomelejších sú úplnými hlupákmi
@3 a napísal som v @2 niečo zlé? O tom pochybujem. Proste som povedal ako to je, každý sa trepe programovať aj keď ich to nebaví, nemajú na to, nevedia čo programovať... a po škole skončí väčšina v mcdonalde.
Potom to vyzerá ako @0
nechcem nikoho pobaviť
tá otázka toho intelektu veľa nemá, asi ako ten, čo ju kladie
aj keby som bol hlupák pre niekoho, je mi to jedno a ty ním budeš pre viacerých @2
Heh, lenže ja študujem na FIIT Ak sa tu hráš na takého múdreho tak ti určite nemusím vysvetľovať, čo je to za školu však? Ak by som to nevedela alebo by ma to nebavilo, tak sa na tú školu ani nedostanem a už vonkoncom nie som na inžinierskom stupni Teraz ide o to že máme vytvoriť vzorovú aplikáciu,lenže už mi došli nápady, tak tu hľadám radu ty mudrlant 15-ročný
To že si dáš na obrázok lebku a budeš tu písať v tvojich očiach ,,husté a cool,, komentáre, ktoré sú v skutočnosti dosť nezaujímavé a otrepané neznamená že si zožral všetku múdrosť sveta
@filipesss nie som si istá či ti to dochádza ale ak sa skúsiš bližšie pozrieť na štýl písania v tomto a v predchádzajúcom fóre, MOŽNO, hovorím MOŽNO, pretože s tvojím rozumom si nie som celkom istá, zistíš, že to písali dve odlišné osoby. Ale nemyslím si, že na to prídeš
@filipesss
Niesi ty náhodou ten, čo pred nedávno hľadal notebook a napísal, že ti na ňom musí fungovať programovací jazyk ?
Prestaň sa tu hrať na experta, vieš o tom len fakt veľké hovno.
@ferila Skús pogoogliť, myslím že nájdeš veľa dobrých nápadov. Birdz nieje fakt fórum, kde sa dočkáš serióznej odpovede. Skús reddit, alebo špecifické fórum. Veľa štastia
@skillet som a vadí?
Bolo to dávno nie pred nedávnom a na mojom touchbooku som si pozeral myslím že c++ alebo už neviem ktorý, a nespĺňal požiadavky- áno mal som na to slabý ntb