Čaute,potrebujem pomoc s výberom strednej.Chcel by som robiť programátora alebo niećo také len nie nejakého elektrikára,preto ma elektrotechnicka -,no zase sa tam učí programovať a tak tam nejaká anglina je.V angličtine som veľmi dobrý a chcel by som ísť
viac nádeje vidím v Bilingválnom.A keď nepôjdem na elektrotechnikú str. tk aspoň nebudem mať okuliare .
A neviete o nejakej dobrej bilingválke v PO alebo KE ,na východe . @1 ano ale zase chcel by som ísť na výšku niekde do zahraničia a sám popri škole sa až taj dobre anglinu nenaučim,si myslím
A to môžem normálne podať prihlášku ako na strednú?? Keby ma neprijali teraz po 8. ročníku tak skusím po 9 asi neviem
v PO je najlepsia elektrotechnicka inak ...
a ked chces informatiku dobra volba je matematicke gymnazium alebo gymnazium s informatickou triedou ...
co sa tyka anglictiny, da sa to samm naucit, alebo napriklad spytat sa rodicov ci niesu ochotni na kurzy ta prihlasit a potom samozrejme si ich pripadne z brigady sam budes platit ... a dobre je pre informatika komunikovat na forach v anglitine, googlit problemy a citat si ich riesenia po anglicky, pozerat big bang theory po anglicky smiley: a podobne,
@HeXiiy môj osobný názor je, že by si mal ísť na elektrotechnickú (my tu v PO máme najlepšiu) a určite začať chodiť na jazykovku alebo nejaký kurz angličtiny inak ja chcme ísť na bilingválne v PO tiež
@4 Big Bang Theory po ang pozrem aj tak ale asi pôjdem na Bilingvalne
OK uzatváram túto tému,Diki za reakcie,už som sa rozhodol aj keď viac ľudí bolo za elektrotechnickú pôjdem(ak ma príjmú) na bilingválne. I am rebel