Nad psychlologiou, zial, vacsinou najviac uvazuju ti, ktori sa nou nikdy nezaoberali, ale ked studuju zoznamy vysokych skol, tak im to pride lahsie a zaujimavejsie ako pravo ci medicina. Ti, co vedia, ju radsej studuju po domacky ako konicek, lebo im je jasne, ze na slovensku so psychologiou dieru do sveta neurobia. Zozente si nejake knihy o NLP, reci tela, grafologii a nehrajte sa na psychologov, uraza ma to
Nechoď tam. Pokiaľ sa o to nezaujímaš aj vo svojom voľnom čase. Takto vyštuduješ hovadinu, s ktorou sa aj tak neuplatníš a budeš si trieskať hlavu o múr.
Alebo.
Choď tam, ak ťa nútia rodičia alebo ak ti ide iba o titul.
@unteachable co trepes?...ako neviem s cim chces urobit dieru do sveta na slovensku..!...a psycholog moze byt hockto kohoo to bavi a ma nato dake predpoklady...mna urazaju zas ludia ako ty ..psycholog nemusi len klasicky riesit dake problemy ale ma to milion vyuziti
@anetaaa takto sa ta opytam, co vies o psychologii a o odvetvovych strukturach psychologie u nas? A samozrejme psychologia ma milion vyuziti a mozno este viac, ale u nas ti za ne nikto nezaplati, skus si urobit nejaky prieskum trhu, ked ta bavi sediet v skolskej kancelarii a radit deckam pre aky odbor maju predpoklady, tak v pohode, ale podla mna psychologia je prilis tazka a prilis zaujimava na to, aby si s nou potom robila nieco totalne lahke a nezaujimave. Keby som mal pocit, ze na to mam, isiel by som studovat do svedska alebo do kanady, kde sa tym ludom naozaj venuju. A v jednom sa mylis - psycholog nemoze byt kazdy koho to bavi a ma na to nejake predpoklady. Na to treba mat omnoho viac. Samozrejme zavisi to od toho, co povazujes za psychologa, lebo diplom a pracu moze dostat fakt kazdy.