To, ak budeš vyberať obchod podľa toho, kde máš zľavu, neznamená, že ušetríš. Príklad napr. ten Booking.com (on môže mať najlepšiu cenu, ale nemusí). Pokojne sa môže stať, že tam pôjdeš kvôli 3% zľave, ale napr. na Agoda.com, Hotels.com bude ten istý hotel (alebo možno iný) síce bez zľavy, ale lacnejší. Prípadne pôjdeš kúpiť jogurt do Tesca, aby si nazbierala body (čo je cca menej ako 1%, keďže to zaokrúhľujú na konci nákupu celé eurá smerom dole), a možno by ten istý jogurt bol v inom obchode o 2% lacnejší (ale bez bodov).
V zásade však, ak máš prácu, alebo študuješ (a nemáš čas riešiť, či ušetríš pri nákupe 10-20 eur úsporu nejakých 10 centov. Lebo tá energia a čas na zisťovanie by ťa asi stálo viac, ako tá pár centová úspora.
Šetriť môžeš pri zriedkavých nákupoch (ktoré analyzuješ a nad ktorými rozmýšlaš), napríklad keď kupuješ ubytko, letenku, nový počítač a podobne... Vtedy sa ti oplatí porovnávať ceny na rôznych weboch a v zásade tým môžeš ušetriť viac, ako keď ti vybraný web vráti percento z nákupu.
Oveľa lepšie je podľa mňa riadiť sa pravidlom "kupuj, len to, čo naozaj potrebuješ", čiže nebudeš kupovať blbosti a tým pádom ušetríš oveľa viac, ako keby si kúpila blbosť a niekto ti vráti z nej 3%. (Tých 97% za kúpenie blbosti je už navždy stratených).
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
Komenty k téme
V zásade však, ak máš prácu, alebo študuješ (a nemáš čas riešiť, či ušetríš pri nákupe 10-20 eur úsporu nejakých 10 centov. Lebo tá energia a čas na zisťovanie by ťa asi stálo viac, ako tá pár centová úspora.
Šetriť môžeš pri zriedkavých nákupoch (ktoré analyzuješ a nad ktorými rozmýšlaš), napríklad keď kupuješ ubytko, letenku, nový počítač a podobne... Vtedy sa ti oplatí porovnávať ceny na rôznych weboch a v zásade tým môžeš ušetriť viac, ako keď ti vybraný web vráti percento z nákupu.
Oveľa lepšie je podľa mňa riadiť sa pravidlom "kupuj, len to, čo naozaj potrebuješ", čiže nebudeš kupovať blbosti a tým pádom ušetríš oveľa viac, ako keby si kúpila blbosť a niekto ti vráti z nej 3%. (Tých 97% za kúpenie blbosti je už navždy stratených).