Na okno dopadali kvapky studeného dažďa. V toto jesenné obdobie nebol dážď ničím výnimočným, no predsa sa niečím líšil. Nebol príliš hustý a preto namiesto zakrytia všetkých pachov, ich skôr zvýraznil. Spoza mierne pootvorené okno sa dal rozoznať zvuk trú
Je to fajn. Ale samozrejme, drobné chybičky, hlavne čiarky ti kdesi chýbajú, postrehla som aj dĺžne. Opakujú sa sem-tam slovś, inak je to fakt perfektné. Smiem vedieť, na čo to máš mať? Či len tak tvoríš?
Je to celkom dobré. Pár chýb, čiarok, rytmické krátenie mi niekde bilo do očí. Trochu mi časť textu
(- Alex sa len potichu pobral do triedy. Alexova trieda bola asi najdeprimujúcejšia z celej školy. V triede nemali ani jeden kvet, steny boli šedé a slnko im skoro nikdy nesvietilo do triedy. -) prišla ako nasilu rozťahané súvetie. „Alex! Čakaj ma!“ – kričal niekto z diaľky --> namiesto pomlčky stačí obyčajná medzera, ak sa bavíme o gramatike. Aj keď sa slová kde-tam opakujú, dielo ma ako celok zaujalo. Ak to píšeš nútene do školy, mal by porozmýšľať o vlastnej tvorbe len tak.
Viem ľudia, že to nie je dokonalé po gramatickej stránke Ono to budem kontrolovať na konci ešte aj niekto mi to ešte asi skontroluje. Tá pomlčka slúži len pre mňa Ono ja mám v pláne si pozrieť na nete ako môžem napísať priamu reč.
Čo sa týka: "Alex sa len potichu pobral do triedy. Alexova trieda bola asi najdeprimujúcejšia z celej školy. V triede nemali ani jeden kvet, steny boli šedé a slnko im skoro nikdy nesvietilo do triedy" Tak to som písal zo srdca vôbec som sa to nesnažil skrátiť, ale pokúsim sa
Ohľadom toho opakovania slov: Sakra! a tak som sa snažil neopakovať sa!
To rytmické krátenie neviem v ktorých slovách bohužiaľ
.
.
.
No ono mi vlastne šlo o obsah. Plánujem, že Alex sa na konci podreže. Má to byť také smutné, ale ešte neviem ako sa k tomu dopracujem.
Píšem to do školy. (Viem, že nútené diela do školy sú tväčša otrasné, ako sa o tom zmienili na jednej stránke, ale čo mám robiť, keď ja nepíšem. Ja kreslím.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
Komenty k téme
To je komplet celé ?
(- Alex sa len potichu pobral do triedy. Alexova trieda bola asi najdeprimujúcejšia z celej školy. V triede nemali ani jeden kvet, steny boli šedé a slnko im skoro nikdy nesvietilo do triedy. -) prišla ako nasilu rozťahané súvetie. „Alex! Čakaj ma!“ – kričal niekto z diaľky --> namiesto pomlčky stačí obyčajná medzera, ak sa bavíme o gramatike. Aj keď sa slová kde-tam opakujú, dielo ma ako celok zaujalo. Ak to píšeš nútene do školy, mal by porozmýšľať o vlastnej tvorbe len tak.
Čo sa týka: "Alex sa len potichu pobral do triedy. Alexova trieda bola asi najdeprimujúcejšia z celej školy. V triede nemali ani jeden kvet, steny boli šedé a slnko im skoro nikdy nesvietilo do triedy" Tak to som písal zo srdca vôbec som sa to nesnažil skrátiť, ale pokúsim sa
Ohľadom toho opakovania slov: Sakra! a tak som sa snažil neopakovať sa!
To rytmické krátenie neviem v ktorých slovách bohužiaľ
.
.
.
No ono mi vlastne šlo o obsah. Plánujem, že Alex sa na konci podreže. Má to byť také smutné, ale ešte neviem ako sa k tomu dopracujem.
Píšem to do školy. (Viem, že nútené diela do školy sú tväčša otrasné, ako sa o tom zmienili na jednej stránke, ale čo mám robiť, keď ja nepíšem. Ja kreslím.