Máte nejakú drobnosť, ktorú by ste na sebe chceli zmeniť?
Vadu alebo zlozvyk, ktorý nie je veľmi významný, ale aj tak vám prekáža?
Čo vám bráni v tom, aby ste dosiahli zmenu?
Drobnost ?
Mamicko moja..ja mam tolko neziaducich drobnosti,ze z toho vychadza komplet vymena celej osobnosti
Zial..
sebaovladanie..trpezlivost..vytrvalost
Ale zo vsetkeho najviac by som chcela byt dobrotiva .Ako matka Terezka
Chýb mám dosť ale momentálne som buď v stave maximálneho narcizmu alebo lenivosti lebo mám pocit že sa akceptujem. Aa predsa kým som to dopísala napadlo mi - keby som začala robiť všetko čo chcem a dokončila všetko čo som začala tak by som bola strasne super!
Ja mam pre jednú vec strašný blok a kvôli tomu sa neviem vôbec uvoľniť medzi ľuďmi, aj keď medzi nimi len stojím a nikto si ma nevšíma.
Ale neviem, či to nazvať drobnosť, dá sa to zmeniť peniazmi, ale tak napríklad moja mama by na to musela robiť asi 2 roky. Ja som študent, tak možno potom si na to zarobím.
Asi najviac mi na sebe vadí, že som ľahko rozptýliteľná, neviem robiť veci do konca alebo sa na ne sústrediť, potom v testoch a tak robím strašne hlúpe chyby z nepozornosti alebo aj v bežnom živote často proste nevnímam čo robím a potom robím kokotiny... Ak nerobím aspoň 3 veci naraz tak sa nudím...
(Štylistika lvl kapitán Danko, ja viem.)
A ešte by som možno chcela vedieť nadväzovať medziľudské vzťahy. Iné nez kamarátstva. Alebo neodmietať keď sa ich snaží nadviazať niekto so mnou.
Alebo aj nie.
osobnostne.. strasne by som chcela, aby som nemyslela 2500 otacok za sekundu
furt musim mat milion kokotskych myslienok a neviem sa poriadne skoncentrovat, ako staphylo pise
mozno je to nejaka hyperaktivita, akurat som (bola?som?) velmi akademicky schopne decko aj s tym
Chcela by som vediet ludom povedat "nie" bez toho aby som sa potom neutapala v depkach, ze ma neznasaju a nechcu sa uz za to so mnou bavit. A vacsinou to aj tak dopadne, ze to niektori zneuziju a ja skoncim jak handra. To sa potom nenavidim este viac.