Niekto kto chodi na Matfyz na Komenskeho? alebo niekto koho poznate, aky odbor studuje(te)? len tak pre info + keby mi niekto vedel odpovedat - je na tejto fakulte povinna telesna?
poznám..
študujú od fyziky cez obnoviteľné zdroje až po manažérsku matiku, tak neviem, čo by si chcel ty..
a myslím, že je.. (ale to sa dá nájsť niekde určite)
ja študujem....biomedicinsku fyziku...informatikov poznám, učiteľov, fyzikov, obnoviteľné zdroje...telesná len prvý rok @jedinypravyiluminat záleží od odboru..niekde berú všetkých a niekde sú prijímačky
@juicyduffis chcela som sa opytat kolky si rocnik ale tu uz vidim odpoved inak skola ako taka sa ti paci, si tam spokojna? a ako tam prebieha a vyzera ta telesna?
@fortissimo z duše nenávidím tu školu ale chcem to dokopať...bude to dobre vyzerať v životopise...a hlavne nemám chuť začinať odznova...keby si mám opäť vyberať školu, vyberiem si niečo iné ale zas ked teba bavia tie veci že fyza, matika a informatika, tak to nebudeš ľutovať čo chceš isť študovať? a telesna? zaleži čo si dáš....ja som mala posilku....a ako pokazila som tam morálku a nikto nič dokopy nerobil..aspon my baby
@juicyduffis ja som tak na matiku a informatiku, neviem este uplne co presne ale toto je jedna z moznosti kam by som rada isla len sa bojim toho, ze sice ma matika a spol. teraz bavia, no na vyske pri megamnozstve uciva ma to bavit prestane a ani mi to nepojde tak dobre ako teraz co ta vlastne viedlo k tej biomedicinskej fyzike?
..a ako casto sa tam provozuju tieto povinne fyzicke aktivity?
@fortissimo no newm mna aj život prestal baviť v niektorých momentoch hlavne pri matike to bola moja smrť ale každý sme iný telesna je raz za tyžden nič tragicke:d @fixa ešte ee..ja som si tretí ročník predlžila..tento rok budem bc