Keď som ešte mala foťák ... Prírodu, makro fotografie, obloha, krajiny, zvieratá... Baví ma na tom všetko, proste tá radosť keď sa podarí pekný záber ..
najradšej prírodu dá sa s tým krásne pohrať a ten výsledný pocit, že "Jéj, ono je to pozerateľné", stojí za to
ale už by sa mi asi zišiel nový foťák, sa mi smejú, že z ktorého múzea som ho vyhrabal akože no a čo, že tam má veľkým vpredu vycapené, že má 16 MB vstavanej pamäte a 3.2 Mpix ?? stojím si za svojím, že na dobrú fotografiu treba dobrého fotografa, nie fotoaparát (nehovorím, že som dobrý fotograf ... )
ľudí (no seba väčšinou, čo si budeme klamať, ale aj iných, no bolo by mi smiešne od nich čakať nejaké umelecké pózy a také tie klasické fotky z akcií mi moc nehovoria)
a psa hlavne, ten je strašne fotogenický
zátišia, všelijaké detaily, hocičo čo mi príde zaujímavé, občas nastrihám, poskladám v programe a pod.
ale také tie klasické prírodné scenérie, kvapky vody, západy slnka , kvetinky, to ma nejak neberie
a čo ma na tom teší...neviem, veď fotenie je super. nemusím vedieť kresliť aj s lomom je sranda veľká, nikdy neviem, čo z toho vylezie, nečakané viacnásobné expozície a pod. len som bohužiaľ lenivá furt to chodiť vyvolávať, a netrpezlivá čakať, čiže digitál je pre mňa lepšia alternatíva
fotím čo príde....príroda je asi najvďačnejší objekt....a tiež aj mestá...najradšej také, v ktorých som prvý krát (Bratislava ma už nebaví)...aj ľudí by som rada, ale žiadni dobrovoľníci sa mi nechcú zveriť
Fotografovanie je to, čo ma napĺňa a dokážem prísť na iné myšlienky . Fotím všetko čo príde od klasiky - krajinka až po amatérske portréty. Podľa mňa najkrajšie na fotografovaní je to, že v každej fotke nájdete kus fotografa. Lebo ak piati budú fotiť ten istý strom, tak vždy to bude iné a to je to, čo sa mi na tom páči .
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
21 komentov