Zdravím vás. . V tomto fóre by som len chcel počuť váš názor na tieto školy a prípadne by ste mi mohli povedať ktorá je najlepšia taká. Jedná sa o Košice. Rozhodujem sa medzi priemyslovkou a takouto školou s tým, že na výšku by som šiel študovať pc a
Bol som na gymnáziu,ktoré bolo zamerané na inf a programovanie. Bolo to kurva ťažké no neľutujem to... Podľa mňa je v tomto prípade lepšie gymnázium...
Na výšku som bol prijatý bez problémov,celkom sa mi darí a myslím,že my z gympla máme lepší základ než z priemyslovky. Lepšie sa nám darí... No tiež to záleží ako to na danom gymnáziu vezmú a u nás to brali prísne ( ešte som z old school) čiže ťažko ti radiť,keď spomínané gymká nepoznám.
Ja študujem prvý rok na gymnázium so zameraním na informatiku Je to super, INF máme 5x do týždňa, každý žiak dostane notebook No platí sa tam aj školné, ktoré je dosť vysoké.. Možno nevýhoda školy je tá, že sa tam musia nosiť uniformy, a je spojená s obyčajnou SOŠ .. Inak ľudia sú tam veľmi super
www.sgzp.sk.. to je stránka školy, podľa mňa je to najlepšie škola Veľa ľudí si ju chváli a v druhom ročníku si môžeš urobiť certifikát CISCO..
Lenže táto škola nie je v Košiciach a jej oklolí, je v zapadákove nazývanom Brezno DD
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
9 komentov
Na výšku som bol prijatý bez problémov,celkom sa mi darí a myslím,že my z gympla máme lepší základ než z priemyslovky. Lepšie sa nám darí... No tiež to záleží ako to na danom gymnáziu vezmú a u nás to brali prísne ( ešte som z old school) čiže ťažko ti radiť,keď spomínané gymká nepoznám.
www.sgzp.sk.. to je stránka školy, podľa mňa je to najlepšie škola Veľa ľudí si ju chváli a v druhom ročníku si môžeš urobiť certifikát CISCO..
Lenže táto škola nie je v Košiciach a jej oklolí, je v zapadákove nazývanom Brezno DD