K pedagogike - Aká je najlepšia kombinácia k Anglickému jazyku?
Rozmýšľam aký predmet by bol najoptimálnejším, ak by som si na vysokej škole chcela dať špecializáciu Anglický jazyk a ešte niečo. Je dobré dať si tam napr. ešte jeden jazyk? Vedel by mi niekto povedať? (Môžete rovno aj kde
...optimalnejsie...to je velmi reralivny pojem, kazdy zvlada studium inak.
...myslim si, ze jeden jazyk bohato staci, kedze mam odozvy od kamaratok, ktore studuju NjL v kombinacii so SjL a vlastne to, co sa prebera na SjL, tak sa prebera aj na NjL a ver mi, ze sa z toho da aj celkom fajn zblaznit.. (...ja studujem Slovencinu a Filozofiu, takze viem kolko toho je na SjL )
..ak sa na to citis, mozes si dat 2 cudzie jazyky, ale myslim si, ze mozes zabudnut na volny cas pocas studia a pod.
@mayah tak ten druhy odbor si vyber aky ti najviac vyhovuje.. ..s tym ti asi tazko niekto poradi, kedze najlepsie vies ty sama, co ta zaujima ale tak ci onak, v sucasnosti ucitelstvo...nic moc...takze to mas viacmenej jedno, ake kombinacie si das.. i ked ten cudzi jazyk predsa len..no
@mayah ..len aby si nebola prekvapena, ked sa skoly zrusia.. v sucasnosti uz je vsetko mozne..
...kedze som na svojej prvej vyske, tak nemam skusenosti s inymi, ze ako to tam je, len z pocutia, ked uz...mam pocit, ze niekedy som nieco pocul, ze UKF v Nitre je celkom fajn na humanitne odbory a pod., ale neviem, na Presovskej univerzite, co som pocul, tak vraj "ak chces s istotou vystudovat, tak chod na Presovsku univerzitu" vraj je to tam celkom v pohode, ze to nie je az take narocne, tak neviem..ja som v KE na UPJS a hoci by sa to dalo zvladnut, niektori vyucujuci su dost mimo...
@corferatu666 Na Komenského sa mi trepať nechce ale tu na východe ostať nechcem veľmi Hej o Prešovskej som aj ja počula ja by som radšej niečo náročnejšie, ale zase no s rozumom