Ahojte veľmi rada by dom sa s vami podelila o tuto temu pretoze uz neviem na koho sa s tym obratit. Mam 22 som studentka VS, este pred rokom mi kazdy tipoval vek aky som skutocne mala ale posledny rok mi kazdy vravi ze vyzeram na 30. Som z toho zufala. Ne
mam 24 a vyzeram na 18... no zabijem sa ked som fasa? ludia riesia cim dalej tym vacsie sprostosti ako vidim.. zachvilu tu budu problemy, ze niekto vysral hovno v tvare danubitu, ze ci nema kvoli tomu rakovinu...
Moja sestra to má rovnako.
Má 12 či koľko a vyzerá na 17 a poviem ti, v tom veku je to celkom prúser O.o
Ju, čuduj sa svete ani nič netrápi ani nemá žiadne zdravotné problémy. Niektorým je súdené, že pol života vyzerajú ako deti a niekomu toto...
tazko posudit ked nevidime napriklad fotky... ale ano, ak si utrapena, kruhy pod ocami, diskutujes len o vaznych veciach, moze byt. neviem, ci ti vysetrenie u lekara dako pomoze, ale skusit to mozes... no mozno by ti skor pomohol psycholog ci dobry kolektiv ludi...
@ivkaivka Môže za to genetika, ako aj životný štýl, ktorý vedieš alebo aj zdravotné problémy. Preto pouvažuj, čo sa dá zmeniť hlavne na životnom štýle, ale ak je to genetika alebo choroby, to moc nezmeníš.
Genetika to nebude, pretoze moji rodicia praveze vzdy vyzerali hrozne mlado. @sorsha ano mozu to byt aj hormony,uz viac ako rok nemam priatela, ani so ziadnym chalanom nechodim von cize moze to byt aj tym... co sa tyka tej stravy, moc pestro sa nestravujem,ale moja sestra je tak isto ako ja a ma 18 a vyzera na 15. Ale ak by som zacala brat vitaminy A,D a pestrejsiu stravu,myslite ze by to naozaj pomohlo ?
@soltino nefajcim,pijem len prilezitostne a casto som sportovala,teraz uz nie lebo zacala skola a mam menej casu ale aj ked som sportovala to nebolo o nic lepsie ...
to, ako chodíš oblečená a upravená, to môže ovplyvňovať z veľkej časti.
frajerka môjho šéfa vyzerá min. na 35 a to má 25. je fakt, že pleť má docela v piči, ale ten spôsob, kterým si fénuje vlasy, jej na tom všetkom fakt nepridáva.