Ahojte Som slvo štvrtom ročníku na SŠ a študujem obchodnú akadémiu ( ekonomika , účtovníctvo ) a čaká ma maturita . Je podľa Vás maturita ťažká ? Aj z hľadiska anj , sjl a poprípade kdo máte skúsenosti s ekonomikou a účtovníctvom na maturite? Vopred díky
Matura je strašne easy. Ofc že ked som na ňu šla, tak som si myslela, že je to ťažké. Učila som sa možno týždeň pred ňou. Oproti tomu, čo sa učím na výške je to fakt ľahučké. Nestresuj, pokiaľ nie si úplny debil, že nevieš nič, tak určite zrobíš. A pokiaľ nejdeš na výšku bez prijímačok, tak nikoho nikdy nebude zaujímať na aké známky si zmaturoval a z čoho
@2 šla som na výšku bez prijímačiek a aj tak bolo všetkým jedno, ako som zmaturovala. Akože, pochválila by som sa rada, ale okrem mojej mamy to nikdy nikoho nezaujímalo
Bol to chill, akademický týždeň je skvelá príležitosť bingewatchnúť nerušene nejaký dlhý seriál
ja som chodil tiez na obchodnu ale ze by to bolo lahke povedat nemozem. dost som musel sparat v hlave pri odpovediach, ekonomiku som si vytiahol jedinu vec ktoru som vedel, slovencina to som tam rapotal co som si pamatal, nemcina tiez nic moc a pisomne maturity a prakticka cast v zmysle uctovnictva bol masaker. som rad ze som to dal na 4ky
to sú iba bludy a strašia vás mladých, že je to ťažké, tiež to mám za sebou a nebolo to až také hrozné, učitelia ti pomôžu ak ťa majú radi maturitu neurobí iba chuj naozaj
@duffman Maturita nieje tazka, ano treba sa na nu naucit ak sa nechces prilis strapnit pred ucitelmi a ziakmi, ale v podstate je to len taka hra ktorou naozaj skoro kazdy prejde ja som maturovala z inf a matiky, strasne som sa stresovala a nakoniec to bolo nic v porovnani so skuskovym takze naozaj, maturita je ok
prajem vela stastia