Poraďte mi prosím vás. Uprednostním radu tých, čo tu študujú, o medicínu zaujímajú, alebo majú niekoho známeho na medicíne. Mám 19 rokov a študujem na Strednej zdravotníckej škole- odbor farmaceutický laborant. Študujem tu predmety ako napr.: príprava lie
Chcem dodať, vždy mi záležalo na výsledkoch. Každé moje vysvedčenie končilo vyznamenaním, aj keď teraz v štvrtáku Žiadna sláva. A nie nebaví ma sedieť na zadku a učiť sa. Ja sa musím doslova donútiť do toho učenia..
pozri, na medine nie je dôležité iba učenie sa, ale aj chápanie súvislostí a biológia, chémia, fyzika... na základe z týchto predmetov sa tam stavia a ide o to, že za 1 rok sa nenaučíš to všetko, čo sa gymnazista učil 4 roky... je to podľa mňa prinajmenšom divné myslieť si, že zvládneš medicínu bez chémie a fyziky... Medicína je náročné štúdium, viem to lebo mám kamošku čo tam chodí a aj ja chcem byť doktorka, no myslím si, že preto robím všetko čo môžem... skúsiť to môžeš no úspech nemáš zaručený ani keď 4 roky v kuse makáš ako kôň... vyskúšaj uvidíš...
hanka12 ja netvrdím, že ich dobehnem, o to sa ani nesnažím, stačí mi vedieť chémiu natoľko, aby som sa tam dostala. A odbor farmaceutický laborant nie je o moc jednoduchší, ako si veľa gymnazistov v dnešnom svete myslí. Je tiež veľmi náročný na chémiu. Aj keď je pravda, že biológia je minimálna, čo je smutné. A preto keď sa definitívne rozhodnem, si určite spravím prípravný kurz.
nehovorím, že to máte jednoduché, len narážam na to, že si písala, že ti nejde chémia a pri tom, čo som si ja pozerala otázky do Brna z chémie a fyziky je to dosť náročné... biola je zase zákerná a musiš všetko dokonale ovládať...