Jediné, čo ťa môže ťahať k niečomu ďalšiemu, je prostredie. Okej, je pravdepodobné, že človek čo hulí sa možno stretáva s ľuďmi, ktorí nezostávajú len pri tom. A práve to by mohlo byť to, čo ich láka skúsiť niečo iné, proste sú v tom prostredí.
Ale to, že si niekto sám od seba povie "Okej, dnes mám dosť, idem si zohnať kokaín", si moc predstaviť neviem.
@h8u predpokladam, ze prave to prostredie je (ako si aj ty povedala) skor ten dovod, preco ti ludia prejdu na nieco "tvrdsie", ale podla mna to neni vynimka, ale bohuzial sa to stava dost casto...
Čo ja viem.... odkedy študujem tam, kde študujem, húlim dosť často, ale doposiaľ som nemala túžbu (a ani nebudem mať, dúfam, verím, som si istá) prejsť na niečo tvrdšie. Na čo? Stačí mi to čo mám.
nie je. resp. môže to maximálne fungovať tak, že človek, ktorý mi poskytuje makak mi raz poskytne aj niečo iné. keby bola legal tak určite nie je štartovacia droga.
@ratsanares podla toho ako sa na to pozries... ale uz sa napr. neboji tak velmi skusit tu drogu... predsa vieme ze LSD alebo extaza nieje tak navykova, tam sa toho tak velmi bat netreba...
nie je startovacia droga. toto ani neviem, ze starsi ludia chrlia tuto vetu stale, nevidim dovod, ako pisala @h8u ide skor o to, ze kde si a s kym sa stretavas..alebo ak mas chut skusat viac, to nie je o tom premosteni, ale o tom, ze ta zaujima aj viac napriklad, chces skusit viac.. skor by som povedal, ze to, ze skusis travu a je to vlastne droga, a vies co robi, tak skusis aj ine ( ved to nemoze byt take zle, ved som hulil )
nemyslim si ze to ked niekto huli tak postupom casu bude urcite brat aj tvrdsie drogy,moze aj nemusi...ale viem ze je to navykove,videla som vela pripadov ako skoncili a preto som proti zlegalizovaniu marihuany,aj proti jej tajnemu uzivaniu...