alebo:len s gymplom nie je uplatnenie nič moc, naši by sa na mňa smrteľne naštvali, chcela som aj zmeniť prostredie a to, čo študujem, ma aj väčšinou baví
šla som študovať preto, lebo ma to baví, to, čo sa učím. a v budúcnosti ma to môže fakt slušne uživiť...len každé skúškové mám nutkanie fňukať, ako hrozne sa mi nechce a ako strašne ma to nebaví
aj kvôli vzdelaniu (teda špecializácii v nejakom odbore), aj preto, že si neviem predstaviť, že by som od 18ich robila a aj preto, že neviem, čo by som robila. síce to neviem ani teraz, ale stále naivne dúfam, že mi to otvorí nejaké možnosti. nikdy som sa ani nezamyslela nad možnosťou, že by som nešla na výšku.
a inak... netvrdim ze bez VS sa neda uplatnit, iste sa najdu aj taki ktori sa mozu presadit aj bez nej, ak su sikovni a maju ciel
ale ja si radsej pekne pojdem na VS, z casti aj preto ze ako to tu uz bolo spomenute, neviem si predstavit ze by som v 19tich rokoch sla pracovat a mozno v kutiku duse dufam ze to co vystudujem ma bude bavit a uzivi ma, aj ked momentalne nemam absolutnu predstavu o tom co by to malo byt
@stuntbiker , ano presne ! ale vies, ked dokoncili testovanie tak mi nechceli prezradit vysledok lebo som bola pre nich velmi nebezpecna a mohla by som tie informacie zneuzit
@anitchka my teraz v NASA testujeme ako z vesmiru dopravit domou 20 mrtvych kozmonautou zatial som prisiel z velkym vysavacom ktory bude na jadrovy pohon bude mat silu ako jadrova elektraren a normalne ich z tej mliecnej drahy povysavame ale zasekol som sa pri probleme a tim je tento priklad 54441x54-548#44888% - 465164(15)+45654/455= neznamy ale ked toto vypocitam tak zistim pomer protonou ku neutronom osadim vysavac na miesto operacia kozmonauti hore vrtackou zacina
hlavne o tom nikomu nehovor lebo by bol z toho medzinarodny pruser