No k zakladatelovi, ja milujem takych kokotov jak si ty. Nemas sa co jebat 200 po dialnici ked sa nevies zmierit s takymito pripadmi.
TO som mal vzdycky najradsej, ked si ficim 140 - 150 a zozadu sa na mna prilepy nejaky holohlavi kokot v slnecnych okularoch na super becku, passate alebo napriklad nejakej octavii a zacne mi vyblikovat, ze on sa chce zabit prvy . ...
Kamarat to riesil svojsky. Kupil na inzerat za 45 000 Sk staru LANCIU PRISMU V6 3.0i ktora mala od zakladu 140KW, troska sa pohral zo sanim, nejake sportove filtre a razom s toho bolo 158KW co je 215 koni. Motor super, zvonku stara rachotina, vela prevalenin mala, stary hnusny lak.
Jedneho dna sme si na tom ficali do BA, po dialnici, isiel nejakych 140, v tom sa na nas zozadu navalil cirny pasat, a uz vyblikoval jak jebnuty aby mu ta stara kraksna uhla.
Ale keby ste videli ten jeho pohlad ked kamarat podradil, a dal plyn na podlahu. Keby ste videli jak sa ksichtil, ked mu ta jeho nemecka limuzina prestala stihat nad starim talianom rok vyroby 89
Ttuner no ja mam iba vybavu XN, ale mam motor 1.8 benzin, 74KW - 101PS.
Ale kupil som ho velmi dobre, od znameho. 1. majitel, original vsetky kluce, servisne knizky, ani skrabanec, 52 804KM. Majitel tam mal este original pneumatiky jak ho kupoval, maximalne setrene.
Daval tam plnosintetucky olej teraz novy 5W-40 Shell helix. Fakt jako mal som stastie jak svina
A co sa tyka tich fiatov, zabudovl si na moju lasku. Fiat Punto GT, este to jednotkove. 1.4 Turbo benzin, 96-98KW. TO su ciste rakety. V nemecku ich kupis v dobrom stave za 60 - 65000SK.
Petulca, prosimta zobr si bike a chod sa niekde vozit.
Ttuner.
Doteraz som mal diesle, ale pre mna nemaju ziadnu vyhodu momentalne. Predtym chvilu astru, naposledy punto 1,7 TD.
Diesel nemal pre mna vyhodu, rano som nastartvoal studeny motor, presiel som 3-4 km do roboty a odstavil auto. Po 8 hodinach som prisiel k auto, nastratoval studeny motor, presiel 3-4km domou. Kym som sa najedol, prezliekol, ospchoval a prisiel k autu, zas studeny motor, zas studeny start. Presiel som par kilometrov frajerke, unej som bol chvilu a potom s nou a chalnmi von, niekde do baru. Zas odstavil auto, 2 hodky sme tam boli, zas studeny start a domov. A toto sa opakovalo cely tyzden.
A ako dobre vies, diesel je usporny len ked je teply. Tj pre mne to nemalo vyznam. A preco 1.8 ? No ma spotrebu v meste od 8 do 9 Litrov. Co moj studeny diesel zral 7 az 8. Az ked sa ohrial chodil okolo 6 litrov v meste. Tj cez tyden mi to spravi o 1 az 2 litre vecsiu spotrebu, co je uplne zanedbatelne. Na dialnici pri 130 - 140 km/h ma spotrebu v poho 5,8 - 6 litrov.
Cize mne sa zdvihli naklady na vozenie cez mesiac o cca 500SK. Takze preto benzin. V neposlednom rade je zive jak svina, super zvuk to ma ked tomu utnes, a lasnejsia udrzba ako diesel auto.
No mne zatial nic na nom neblbne, fakt zachovale, setko ide ako hodinky, az na jeden detail. On tam ma normal central na DO v kluci, ale ked ho zajebem, tak sa mi zamknu setky dvere okrem soferovich, a tym padom ze sa jedny dvere nezamkly, tak sa vsetky spet odomknu.
A v motorceku to neni, ten fici na 100 percent. Tak som zistil ze nad lavym blatnikom je logicka jednotka toho centralu a bude tam niekde studeny spoj.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
15 komentov
TO som mal vzdycky najradsej, ked si ficim 140 - 150 a zozadu sa na mna prilepy nejaky holohlavi kokot v slnecnych okularoch na super becku, passate alebo napriklad nejakej octavii a zacne mi vyblikovat, ze on sa chce zabit prvy . ...
Kamarat to riesil svojsky. Kupil na inzerat za 45 000 Sk staru LANCIU PRISMU V6 3.0i ktora mala od zakladu 140KW, troska sa pohral zo sanim, nejake sportove filtre a razom s toho bolo 158KW co je 215 koni. Motor super, zvonku stara rachotina, vela prevalenin mala, stary hnusny lak.
Jedneho dna sme si na tom ficali do BA, po dialnici, isiel nejakych 140, v tom sa na nas zozadu navalil cirny pasat, a uz vyblikoval jak jebnuty aby mu ta stara kraksna uhla.
Ale keby ste videli ten jeho pohlad ked kamarat podradil, a dal plyn na podlahu. Keby ste videli jak sa ksichtil, ked mu ta jeho nemecka limuzina prestala stihat nad starim talianom rok vyroby 89
To bola uplna slast
PEUGEOT 306 BREAK ? Motor ? Teda ked je to tvoje. Pretoze take som teraz kupil, dam si ho do albumu zachvilu. Peugeot 306 sedan, 99 model.
Ale kupil som ho velmi dobre, od znameho. 1. majitel, original vsetky kluce, servisne knizky, ani skrabanec, 52 804KM. Majitel tam mal este original pneumatiky jak ho kupoval, maximalne setrene.
Daval tam plnosintetucky olej teraz novy 5W-40 Shell helix. Fakt jako mal som stastie jak svina
A co sa tyka tich fiatov, zabudovl si na moju lasku. Fiat Punto GT, este to jednotkove. 1.4 Turbo benzin, 96-98KW. TO su ciste rakety. V nemecku ich kupis v dobrom stave za 60 - 65000SK.
ale na druhej strane bezpecnost je bezpecnost no...
Ttuner.
Doteraz som mal diesle, ale pre mna nemaju ziadnu vyhodu momentalne. Predtym chvilu astru, naposledy punto 1,7 TD.
Diesel nemal pre mna vyhodu, rano som nastartvoal studeny motor, presiel som 3-4 km do roboty a odstavil auto. Po 8 hodinach som prisiel k auto, nastratoval studeny motor, presiel 3-4km domou. Kym som sa najedol, prezliekol, ospchoval a prisiel k autu, zas studeny motor, zas studeny start. Presiel som par kilometrov frajerke, unej som bol chvilu a potom s nou a chalnmi von, niekde do baru. Zas odstavil auto, 2 hodky sme tam boli, zas studeny start a domov. A toto sa opakovalo cely tyzden.
A ako dobre vies, diesel je usporny len ked je teply. Tj pre mne to nemalo vyznam. A preco 1.8 ? No ma spotrebu v meste od 8 do 9 Litrov. Co moj studeny diesel zral 7 az 8. Az ked sa ohrial chodil okolo 6 litrov v meste. Tj cez tyden mi to spravi o 1 az 2 litre vecsiu spotrebu, co je uplne zanedbatelne. Na dialnici pri 130 - 140 km/h ma spotrebu v poho 5,8 - 6 litrov.
Cize mne sa zdvihli naklady na vozenie cez mesiac o cca 500SK. Takze preto benzin. V neposlednom rade je zive jak svina, super zvuk to ma ked tomu utnes, a lasnejsia udrzba ako diesel auto.
No mne zatial nic na nom neblbne, fakt zachovale, setko ide ako hodinky, az na jeden detail. On tam ma normal central na DO v kluci, ale ked ho zajebem, tak sa mi zamknu setky dvere okrem soferovich, a tym padom ze sa jedny dvere nezamkly, tak sa vsetky spet odomknu.
A v motorceku to neni, ten fici na 100 percent. Tak som zistil ze nad lavym blatnikom je logicka jednotka toho centralu a bude tam niekde studeny spoj.
Ale inac vse ok.