Nechcem nikoho uraziť...ale Neviem ako niekto dokáže porovnať treba obchodnú akadémiu s Treba stolárom alebo čašnikom.....
Nehovorím že odborné školy su lahké to vôbec nie...ale myslim že mať učtovníctvo, 2 jazyky, marketing, právo je tachšie ako jeden jazyk a nejake ine predmety samozrejme ako ktoré...
pokial viem, tak na kazdej skole su povinne 2 jazyky..
a to, ze napriklad na "obchodke" mas viac predmetov, neznamena ze ti dajme tomu stolari, su o nieco menej cenni.. ti maju prax a aspon vedia nieco vytvorit..
urcite su niektore skoly tachšie ako ine, a niektorym nasim birdzakom to dava riadne zabrat, az sa im potom tazko vyjadruje po slovensky a rusia nam gramatiku
ale urážaš, dovolím si povedať, že to čo študujem je oveľa ťažšie ako nejaká obchodná akadémia, hoci si každý myslí, že tam na tej škole nič nerobíme ...
stredné odborné školy môžu byť porovnateľné,to čo máš v názve sú učilištia,ak sa nemýlim, a to je určite menej náročnejšie ako OA,a mimochodom tažšie nie tachšie ja som mimochodom z Gymnázia ĽŠ
@parazita tak si rpedstav že moja kamoška ma iba jeden jazyk..ale tady ide iba o to že nemám s nov čas ist von ,pretože sa musím učiť...za to ona sa napriklad cez tyždennú prax učiť nemusí..ja sa musím učiť na každý den pretoze na obchodkách praxe nieje vela....a ja napriklad gympel by som zasa nezvládla..ale akože ja nechem nikoho urážať..iba som chclea podotknuť ze školy niesu rovnocenne v učeni....napriklad podla mna je gympel tachši nez moja obchodka..
@mcvpn tak ale proste moja škola porovnatelná nieje s školov kuchar čašnik treba... mám tažšie predmety ako ona....a kebyže si prečitaš posledný príspevok odomna som povedala že gymnázium je tažši ako obchodka...
@cocca-colla ja tiež niesom špeciálne na OA ja som na súkromnej škole podnikania ale akože osnovy s OA máme rovnaké...a všetci si myslia, že sukromkári nič nerobia, že si známky a maturitu kupujú...ale ved to nieje pravda to by som potom mala same jednotky...