Myslim, ze ani nie. Pravo je jedna z tych skol, na ktore ludia idu najma kvoli titulu a uplatneniu, ale dnes uz je vystudovanych pravnikov naozaj velmi vela. Ja som isla sice na skolu, ktora ma mensie uplatnenie ako pravo, ale zas sem ludia nechodia kvoli titulu, ale najma kvoli vztahu a laske k tomu co studuju.
podla mna to nie je az take hrozne , ak si dost dobry tak si pracu najdes a okrem toho po prave je viacej moznosti uplatnenia len je to iste tazke studium .. btw azizi co take studujes ?
Dneska je už toľko právnikov,že je ťažké sa niekde uplatniť ale vždy je dobré študovať niečo čo ťa baví a uplatnenie sa vždy nájde keď sa posnažíš Keď budeš dobrý právnik,tak budeš mať jedno či ich je veľa alebo nie
Lewin@ Systematicku biologiu a ekologiu. hmm mas pravdu, ale ak si dost dobry, tak je pravda aj to, ze si pracu najdes aj s inou skolou, resp. bez skoly.
ale oplatí, koniec koncov, ktorý odbor dnes už nie je presýtený?? a právo je užitočné, má široký záber uplatnenia... len je drina dopracovať sa až ku koncu
@enka neverim tomu, ze pravo je az tak narocne, ved sa da studovat aj externe. Na takej biologii, ci chemii je externe studium uplne vylucene, lebo by ani nebolo v ludskych silach to cele zvladat.
Neviem, baví ma dejepis, filozofia a humannejsie predmety... Neviem kam inam by som siel na vysku... ked pravo nevyjde, v najkrajnejsom pripade pojdem bud na filozoficku abo to risknem buduci rok... Neviem, co ine ist studovat, ked ma toho malo bavi :/ moj povodny ideal sa aj tak nenaplni, cize je to jedno
spoliaham sa na to, ze ano, chystam sa na dalsi rok. bavi ma to... a urcite ma to bude bavit viac , ako keby som mala ist na nejaku ekonomicku , ked matiku velmi nemusim, alebo nieco ine... ved clovek, ktory vystuduje pravo sa nemusi hned stat len pravnikom. clovek sa len musi vediet prebit v dave...