@timea91 ja som na svojom odbore preto, že sa mu chcem venovať. Nie preto, že nechcem ísť robiť. Ísť robiť by sa mi oplatilo omnoho viac, ale verím, že: možno horko ťažko: ale nájdem prácu vo svojom odbore z vysokej a nie z ekonomiky zo strednej, ktorá ma nebavila.
Jááj a ešte k tomu, či sa to opatí. Nooo, je to horšie platené, takže ak to nechceš robiť preto, žeby ťa to moholo baviť a kvôli peniazom, tak nie. Nie rozhodne sa to neoplatí. Kvôli prachom nie.
jezis ked si raz dement tak ti nepomoze ani ked budes studovat astrofyziku. clovek co vie co chce to dosiahne aj ked vystuduje hocijaku trapnu skolu. a ento ze to studuju len ludia co nechcu pracovat je taka pi............ ze sa ani slovami neda opisat aka velka.
tak na humanitne idu ti, čo na viac nemaju naprv prva poznamka, a za druhe no neviem, či sa oplati poberať socialne davky z v tejto republike. ak mas znamosti tak chod, ak nie tak si s tou skolou povacsine mozes fukat cez ten diplomik praskovy do ritule.
ci sa to oplati? no co ja viem.. zalezi ci ti ide o peniaze.. ak ano, radsej vynajdi liek na rakovinu.. co by svet robil keby nikto nesiel na humanitne "lebo sa to neoplati" a vsetci sa hrnuli na matfyz, ekonomiu a pravo? to si radsej ani nechcem predstavit..
@mielikki zaraďuje sa tvoj odbor medzi humanitne? ak hej tak si pozri @12 jasne ty čo si vživote nemaala trojku na vysvečku na gymply , olympiady z chemie and shits a vyznamenana každy rok isto na ine nemáš logika najsam
@nietimekki Veď dobre, len som celkom nepochopila pointu zavináčovania ma kvôli príspevku z (už) neaktuálnej diskusie, pričom nemá až taký blízky súvis s týmto fórom.
Evidentne máme rozdielny názor na študovanie ľudskej múdrosti/"ľudskej múdrosti" a myslím, že nám je to obom dosť jasné - čiže, tento tvoj príspevok bol za účelom provokácie a výsmechu, či snád štartom budúcej hádky... oprav ma ak sa mýlim