ako často sa stretavate vy so svojou polovičkou? travite spolu veľa času?
vyhovovalo by vam, keby ste sa stretavali len raz tyždenne, alebo je to podľa vas malo?
zo začiatku je to podľa mňa jedno... ale postupom času... no neviem... ako by to vyzeralo keby sa nejaký pár stretával niekoľko rokov raz za týždeň? ako nejaký milenecký v pohode, nedbám... ale nejaký taký, ktorý má v úmysle byť spolu aj každý deň (napríklad v manželstve), tak to mi príde trochu, vlastne úplne divné...
ako sa dá, tak sme spolu.
nakoľko nie sme z rovnakého mesta a ja ešte dokonca študujem v úplne inom meste tak je to zložitejšie.
občas sa stane, že nie sme spolu aj tri týždne ale potom si to vynahradíme a sme spolu dva týždne vkuse.
ale väčšinou sme spolu tak, že týždeň vkuse spolu, potom týždeň od seba.
celkom nám to takto vyhovuje. radšej sme spolu dlhšie vkuse a žijeme spolu ako keby máme byť spolu každý deň ale len na pár hodiek.
ale byť spolu len raz za týždeň by mi nestačilo.
ja sa s frajerku stretavam piatky, nedele a utorky po skole nachvilu... a pohode ked cem viac casu preseba ta to vysvetlim a pohode co som mal babu predtym tak raz za dva tyzne ale byvala moc daleko tak to preto... aj tak to bolo na hovno...
raz týždenne mi je málo ale stalo sa, že sme sa nevideli dva týždne.
aj teraz sme momentálne spolu, celý týždeň je u mňa, nevadilo by mi ani kebyže sme spolu každý deň, znášame sa veľmi dobre!
neviem, zatiaľ neviem odhadnúť periodicitu nášho stretávania sa, lebo sme spolu krátko.. ale raz týždenne je v pohode, nie veľa, ale vydržať by sa to dalo.. skôr nechápem stretávať sa každý deň
Bývame spolu... len cez skúškové a leto je to nahovno....
predtým sme sa stretávali tak,že som došla v piatok a do soboty len... škola bola na prvom mieste takže...sa nedalo ani inak.
bývame spolu ale predtým sme mali vzťah na dialku. čiže 1x alebo 2x do mesiaca sme sa stretli bud na vikend alebo len na den. tak sme boli asi polroka a potom další vyše polrok už byvame spolu