V čom sa najlepšie podnika teraz na slovensku ? Alebo čo je najpotrebnejšie v tejto oblasti ? Otvoriť si dáky obchod a predavať značkove veci? Občerstvenie? Alebo pestovať dačo? Alebo spraviť si dáku realitku? Študujem Graphics Design pre INF
podla mna zbrane momentalne idu.. kludne aj na cierno.. chcu sa ludia chranit pred allllllaaaaah agbar- odjebem katolikov a zidov tak im treba-sialencami.. a kokoti z eu nam ich sem este pustaju dobrovolne..
... Ja si mozno otvorim kaviaren- taku malicku, nie preto ze by som chcel ale to je asi pre mna jedina moznost kde by som mohol nieco tu na sr zarobit... A peniaze mas napr na taku kaviaren uz treba aj 10k € ... A potom ako to bude stabilne - aspon 500-600€ zisk za mesiac, idem do pice odtialto - smer ua @2 ty niesi normalny, ved henti blazni beru uz z rane ako drogy - najdu ti doma buchacku ( co v usa vlastni pomaly kazdy knaz ) a zavru ta az zcernas ze nedovolene obchodovanie so zbranami @1 myslim ze iba vypocitavci a ludia co nic nemaju ( ci uz financie na zrealizovanie alebo napad ) mu nic neporadia... Rozumny a uspesny Podnikatelia si bezne medzi sebou radia a navzajom si nezistne pomahaju, pokial nejde o konkurenciu - ci uz mas nejaku prevadzku a bojis sa vstupu konkurencii na trh ??? tak potom je ten tvoj koment namieste inak mi je z neho do smiechu , vlastne do placu...
Podľa mňa sa pýtaš blbo.. Prečo ťa zaujíma to čo funguje dnes..?? Pozeraj do budúcnosti a podnikaj s tým čo pôjde v budúcnosti.. Ak nechceš skrachovať ako ostatný ktorý pozerali že čo fungovalo keď začali podnikať..
ak mám pravdu povedať - moc neverím že budeš mega úspešným - nakoľko tí čo majú plán vymyslený alebo aspoň odkukaný ťa medzi seba asi nepustia a to kliesnenie sa medzi nimi pre teba bez cieľa asi nemá zmysel
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
17 komentov
zbrane