proste ide o to že som an obchodnej akademii a maximalne ma to nebaví, proste učenie mi nejde do hlavy, ale zase keď sa snažím tak mám známky dobré. Rozmyšlala som, že prestúpim na hotelovku, ale neviem či by som to keď budem staršia neľutovala. Poraďťe
Myslím, že každý má také chvíľky. Ja na tvojom mieste by som ten "prestup" ešte odložila, lebo môže sa stať, že budeš ľutovať. Podľa mňa ti na to treba len trocha času zvyknúť si a prehrýzť, alebo ako nám hovoria "nájsť systém učenia". Keď si sa na to dala, vedela si, že prečo, takže sa skús snažiť. Veď píšeš, že keď sa snažíš, tak ti to ide.
s OA príliš ďaleko nezájdeš, na tvojom mieste by som určite prestúpila, a už duplom keď ťa to nebaví. jednoducho - služby majú väčšiu perspektívu, taktiež som mala podobnú strednú - CR.
Ja som chodila tiež na OA, teraz študujem právo na UK. Až teraz s odstupom času vidím aká dobrá škola to bola. A som veľmi šťastná že som si v tom čase vybrala OA a nie gymnázium. Je to škola, ktorá ťa pripraví na život a ktorá ťa naučí hlavne praktické veci. Keď ti poviem že som na tú školu nadávala celé štyri roky asi mi neuveríš ale je to tak. Ekonomika ma vôbec nebavila a makro už vôbec nie. Ale teraz si uvedomujem čo všetko mi tá škola dala do života. Najviac oceňujem to, že som sa naučila účtovať, ovládam problematiku daňovníctva a tiež administratívu. Odporúčam Ti určite školu doštudovať, hotelová akadémia tiež nie je zlá škola ale jazyky sa môžeš naučiť aj bez nej a poprípade si spraviť nejaký kurz a vybavené. Aj keď sa možno rozhodneš po strednej ísť študovať niečo úplne iné(myslím nie ekonomiku) tak budeš mať výhodu v tom, že sa nemusíš viazať na vyštudovaný odbor vš ale po nej môžeš robiť trebárs účtovníka alebo niečo čo ťa stredná škola naučila. A ver mi, že šikovný účtovník ešte k tomu s certifikátom(ktorý dostaneš ak z účta zmaturuješ na 1-2) sa vždy zíde.