Študujem na VŠ (denná forma, 1. ročník bc.) a od septembra by som chcela študovať na druhej škole externe. A chcela by som sa spýtať, ako je to s platením? Viem, že za externé štúdium sa platí, taktiež sa platí aj v prípade, že
no to by aj mna zaujimalo, ze ked som si vycerpala jeden rocnik standardneho studia a chcem ist na externe, ci v tretom bakalarskom budem platit externe + 500 eur... hm?
Za externé sa neplatí minimálne u nás nie pýtal som sa to na štúdijnom. Platí sa len za nadštandardnú dĺžku alebo v prípade že chceš študovať druhú školu a pochopiteľne že budeš platiť len raz
Takze ako je to s platenim. Pri prvom dennom studiu v standardnej dlzke (bc. studium = 3 roky) na verejnej vysokej skole studujes bezplatne. Za nadstandardnu dlzku denneho studia (nezalezi ci na jednej alebo na viacerch VS) si platis. Ak sa rozhodnes studovat na viacerych VS sucasne, kazdy semester sa Ti zarata na kazdej skole. Musis si vybrat, na ktorej skole chces tie 3 roy studovat bezplatne Ak studujes externe, za studium si platis. Nezalezi pritom, ci studujes aj denne niekde inde, studium v roznych formach je nezavisle Kurnik, neviem, ci to z tohto pochopis, nejaky som uz unaveny a mierne pripity, mam problem to pochopit sam po sebe
Treba si uvedomit, ze nastupom na skolu sa z Teba stava profesionalny vojak armady SR.
Okrem toho je mozne studovat na Leteckej fakulte TU v Kosiciach. Podla informacii dostupnych na stranke mas po absolvovani studia teoreticke znalosti a prakticke susenosti na vykon pilota vrtulnikov v ozbrojenych silach.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
12 komentov
to je tak, že ak chodíš na denné, a prestúpiš na iné denné, tak vtedy platíš posledný ročník napr..
ako kamaratka nespravila prvy rocnik a sla zase od prveho, ale neplatila ho, bude platit az treti.... ale ja chcem ist na externe, preto sa pytam
@anabbel FEI TUKE