Čaute, chcem sa spýtať..pokazilo sa mi telo foťaku (zaseknuta uzavierka) a chcem to dať reklamovať, foťak bude mať teraz rok, nemam však k nemu objektiv s ktorym som to kupovala.
Ak to chcem reklamovať, potrebujem foťak v takom stave ako som ho kupi
Nepotrebujes objektiv. Presne aj mne sa pokazila uzavierka na Nikone, dal som ho reklamovat a vsetko prebehlo v poriadku. Teda v megafoto.sk to tak funguje aspon
Pokial viem vsetko od Nikonu sa servisuje v autorizovanom servise v CR. Zberna servisnych zakaziek pre Slovensku republiku je zmluvne zaistena firmou: PENTA SK s.r.o., Hradská 3G, 821 09 Bratislava, tel.: +421 240 202 551, email: nikon@pentask.sk , web: www.pentask.sk Zakazky su prijimane osobne aj prepravnou sluzbou. Otvaracia doba je Po - St 8:30 - 17:00 a Pia 8:30 - 16:00. A je fuka kde bol stroj kupeny. Dalsi autorizovany servis je az v susednom Rakusku.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
6 komentov