Na strednej som chodievala spávať okolo 11 a cítíla som sa vyčerpane, a to som sa ani raz neučila.
Teraz, keď pracujem a popri tom ešte študujem a ešte mám kopec iných skvelých povinností, tak chodievam spávať okolo 2. a budím sa o 6.
Cez skúškové spávam tak 3-4 hodiny denne, pijem maté na litre, chodím behať, plávať, von so psom, bicyklovať sa, len tak čítať do lesa a ešte k tomu konzumujem veľa piva večer s kamarátmi.
A zatiaľ žijem.
..len neviem dokedy mi to takto vyzdrží
Ja vstavam o piatej a spat chodim okolo 11-12, kedy sa ako podari. Obcas sa mi stane, ze neviem vecer zaspat a vyspim sa len 3 hodiny, ale to je potom cely tyzden v prdeli, lebo som nevyspana. A chcela by som chodit spavat skor, ale nedari sa mi.
do školy chodim väšinou o deviatej alebo o jednej a vstavam okolo šiestej, nezáleží na tom kedy idem spať, proste ráno sa o šiestej zobudim a už nezaspím. hrozne ma to sere, potom som stale unavená a podráždená.
Spávať chodievam podľa nálady, niekedy o jedenástej (fakt len výnimočne), niekedy o druhej, ale väčšinou sa to pohybuje medzi 11.30 až 1.00. Vstávam 6.47, ale ešte ležím v posteli. Je mi jedno, kedy idem spať, lebo vždy sa cítim tak isto. Unavená začnem byť v polovici nudnej hodiny, alebo cez siedmu, ôsmu.
mám 14 a lahnut do postele idem okolo 22:00... niekedy zaspím hneď a niekedy zaspím o 23 alebo aj o 02:00 pretože som na mobile.... vstávam 7:25... @trout92 kedy chodíš ty a kedy vstávaš?
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
11 komentov
Teraz, keď pracujem a popri tom ešte študujem a ešte mám kopec iných skvelých povinností, tak chodievam spávať okolo 2. a budím sa o 6.
Cez skúškové spávam tak 3-4 hodiny denne, pijem maté na litre, chodím behať, plávať, von so psom, bicyklovať sa, len tak čítať do lesa a ešte k tomu konzumujem veľa piva večer s kamarátmi.
A zatiaľ žijem.
..len neviem dokedy mi to takto vyzdrží