pracujem na pozicii projektant technickych zariadeni budov (pochybujem ze to tu bude vela ludom nieco hovorit). mam to popri skole. studujem to iste v com pracujem. a mojou ulohou je vypracovavanie projektovych dokumentacii pre rozne objekty (vacsinou bytove domy s polyfunkciou)
@okay wtf?
1. Nvidia ma pobocku na Slovensku, ze o tom neviem?
2. Vsetky AC bezia na Anvil engine, co by mala Nvidia s AC5?
3. Co konkretne na nom optimalizujes?
Študujem železničnú dopravu, a pracujem ako skladník v stavebninách. Som najlepší zamestnanec, lebo viem z hlavy vyrátať počet obkladačiek na metre štvorcové.
@10@matwejo keby som sa mal staviť tak myslím , že na tom nicku je buď lordmmx alebo skôr kosmiklove a s tým Assasin Creedom si robí piču , aj keď do PC sa vyzná , ale veri mi že pôvodná majiteľka toho nicku na 100% nerobí hento
dokážem celkom efektívne získavať zdroj financií s minimálnym časovým vkladom, a popri tom sa venovať tomu, čo považujem za zmysluplné a finančne nedohodnotené.
@matwejo
2. pozor, AC 1 a 2 (a všetky expandalony 2jky) bežia na Anvile, trojka a všetko za ňou už beží na Scimitari (ale hej, to je vlastne len druhá verzia Anvilu)
3. čisto teoreticky, ak by si nevymýšľal, tak by mohol myslieť že optimalizujú ovládače grafík pre AC, lebo to majú vo zvyku, aj keď doteraz presne nechápem v čom to môže spočívať.
@phantasia
"dokážem celkom efektívne získavať zdroj financií s minimálnym časovým vkladom"
Jeeej ake mile forum! Neviem ci som naozaj na tomto portali, ze sa tu nikto nehada. Dokonca som prave zacitila naval sympatii k vsetkym pracujucim ludom, mate moj obdiv nech uz robite cokolvek O to viac sa teraz hanbim za svoju aktualnu neproduktivnost.