poznám zopár ľudí na VŠMU... treba talent, známosti, najlepšie nebyť z východu a kopec šťastia. Asi tak... netreba mať veľké oči a určite treba mať zadné dvierka a nespoliehať sa...
btw. kašlite na odbor herectvo, na bábkoherectvo je ľahšie sa dostať a je to to isté + vedomosti o bábkach navyše. (a zabudnite na ňuňuňu debilné maňušky, nie je to o tom! )
@som123@synekdocha je to proste fakt... nevravim, ze vychodniari nemaju vobec sancu (osobne poznam viacerych co tam studuju), ale v ociach VSMU je vychod podcenovany a povazovany za 100 rokov za opicami (co je ciastocne aj pravda, co sa stylu hrania tyka, nakolko na vychode nie je nic poriadne - okrem MS ŠDKE a MS DJZ PO).
@seagull1 ehm vôbec nemám pocit, že by tam bol východ podceňovaný, a tých blavákov a ľudí zo západu tam fakt nie až toľko...dokonca ani na herectve
a pre boha, prečo by mal hrávať niekto rovno v štátnom divadle, keď chce ísť herectvo ešte len študovať? a ak by mal vymakaný štýl (i keď, neviem presne o čom hovoríš, keď hovoríš o "štýle herectva") načo by šiel vôbec študovať?
@seagull1 píšeš o tom čo si ty myslíš, keď ťa ako východniara nepriali, alebo ti to povedal kamarát, ktorý si inak nevedel vysvetliť svoje zlyhanie?
lebo to je trochu odveci posudzovať, čo si myslí porota...proste celé čo si napísal mi príde ako totálny mindfuck, sama poznám ľudí z východu, ktorí tam študujú a nie sú výnimkou
posudzujú podľa toho aké ma schopnosti a nie odkiaľ pochádza
nechapem ako mozes vobec len vyslovit takuto hlupost ... preco by mal byt clovek z vychodu, severu, juhu alebo neviem odkial len nie z okolia BA menej talentovany ? pokial viem tak to kam ta vezmu na VS nie je o tom odkial si, ved to s tym nema nic spolocne !
@jillie pozor, ja som nikdy nepovedal, a ani si to nemyslim, ze my, vychodniari, sme menej talentovany (dokonca si myslim ze su najviac . Ale tu ide o ten pristup