Mňa napríklad pobavil tento..
Stretnú sa 3 upíry a 1. má celú bradu od krvi a hovorí:" vidíte tamtých 20 zajacov? Tých som všetkých zabil ja." Druhý má tiež bradu od krvi a hovorí:" vidíte tam tie kravy? Tie som všetky zabil ja." A tretí je celý od krvi a hovorí:" vidíte tamten stĺp? Ja som ho nevidel."
Pěkná, mladá blondýnka nastoupí do podniku jako uklízečka. Hned druhý den si stěžuje nadřízenému: „Pane vedoucí, včera mě na chodbě při práci někdo zezadu znásilnil!”
„A proč jste neutekla?”
„Dozadu to nešlo a vepředu jsem to už měla vytřený...”
- Pán hlavný, dajte mi voľajaké nealkoholické pitie...
- A čo to má byť? Cola, fanta, sódovka, džús, alebo kofola?
- Prineste čo chcete, ja som v tomto smere začiatočník.
Prečo majú ženy krámy? Lebo keď eva v raji odtrhla jablko zo zakázaného stromu, pán Boh jej povedal: "to zaplatíš krvou". A Eva si to zobrala na mesačné splátky. @loveillumination challenge splnený
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
29 komentov
Stretnú sa 3 upíry a 1. má celú bradu od krvi a hovorí:" vidíte tamtých 20 zajacov? Tých som všetkých zabil ja." Druhý má tiež bradu od krvi a hovorí:" vidíte tam tie kravy? Tie som všetky zabil ja." A tretí je celý od krvi a hovorí:" vidíte tamten stĺp? Ja som ho nevidel."
„A proč jste neutekla?”
„Dozadu to nešlo a vepředu jsem to už měla vytřený...”
Dráždi nemeckého snajpera.
(Jediný vtip čo viem a to aj tak vďaka Žolíkovému streamu )
- uprimnost.
- nemyslim si ze uprimnost je slaba stranka.
- a ja mam v pici co si vy myslite!
-Máte bravčovú hlavu?
-Áno
-Tak vám treba
- A čo to má byť? Cola, fanta, sódovka, džús, alebo kofola?
- Prineste čo chcete, ja som v tomto smere začiatočník.
nechce sa mi pisať odkazy... tu maš dalšich 61 obrazkov
» postimg.org/gallery/3elttbn...
A ktomu pointou vtipu je niekoho pobaviť a mňa to pobavilo, ak teba nie, tak to je tvoja vec