Zdravím Tak som v období keď by som už pomaly ale isto mal posielať prihlášky na výšku. Určite chcem študovať informatiku, len nemám predstavu kde. Určite chcem ostať na slovensku, a zatiaľ sa rozhodujem medzi MATFYZ v BA a FRI v ZA .... Som otvorený v
držím palec, ale srr nvm ti poradiť......jedine čo viem, tak že moji spolužiaci sa hlásia práve na VUT Brno, na STU a na FIIT......ale inak hodne šťastia bro
priateľ študuje na MATFYZ-e Aplikovaná informatika...veľa domácich úloh počas roka, ale oproti tomu, čo študujem ja (ČVUT Informatika v Prahe) sa mi zdá, že to majú akési jednoduchšie...teraz v prvom ročníku programujú v Pascale. Myslím, že pýtali maturitu z matematiky alebo informatiky (nebolo treba obe), už si to presne nepamätám, ale každopádne maturita z matematiky sa dá nahradiť SCIO testami, len neviem, č to berú aj na MATFYZ-e...
FIIT je vraj ťažká a prístup učiteľov je otrasný , neviem čo je na tom pravdy .... ale tak lepšie som na to na nete nečítal tak ktovie .... a MATFYZ ... v čom je tam rozdiell oproti ostatným fakultám informatky?
na FRI uniza sa dostaneš aj bez maturity z matematiky, ale musíš napísať dobre prijímačky. Príjimačky v 2012 boli štýlom SCIO - nebolo to ťažké, stačí mať logické myslenia - a napíšeš to.
Ja by som rád vedel ako je to s prijímaním (bez skúšok) na MatFyz a FIIT. Povedzme že mám/budem mať gymnázium, maturita z matematiky a informatiky.
Na MatFyz (aplikovaná info) berú bez skúšok ľudí čo zmaturujú z týchto predmetov - vie niekto či sa ich hlási toľko aby sa museli vyhlásiť prijímačky?
Na FIIT berú do úvahy priemery, gymnázium by tam nemalo mať žiaden postih. Keďže je gymnázium jazykovejšie zamerané, k matematickým a programovacím súťažiam som sa moc nedostal. Váš názor na moje "šance"?
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
10 komentov
» www.fri.uniza.sk/studium/bakalar...