ZAUJIMATE SA O POLITIKU alebo HISTORIU cize take dospelacke témy?
len tak ma zauima kolko ludi, a hlavne kolko báb ak nejake take vobec sú, sa zaujima o temy ako politika, historia, proste veci ktore obycajne zaujimaju tych dospelejsich. sam mam 16rokov, najst niekoho na poriadnu diskusiu je tazke, ale zo vsetkeho najvi
o politiku sa nezaujimam už roky, mam na to priliš slabe nervy a bohatu slovnu zasobu vulgarizmov v roznych jazykoch ale historiu mam rada, študujem ju
Baví ma počúvať a nezainteresovane sa zúčastňovať takýchto diskusií, ale keďže nie som dostatočne rozhľadená v tomto smere a jaksi nedokážem plnohodnotne argumentovať a podobne, tak sa ich radšej priamo nezúčastňujem.
áno, mám rada také témy, vyhľadávam ich, ale nezaujímam sa o žiaden Birdz, tobôž nie Facebook friendship takže, ..... takže sa tvárme, že tento koment neexistuje -.-
"akykolvek nazor dnesnych pubertov - cize vek 14-23 ma NULOVU hodnotu.. kedysi, pred 20 rokmi a viac si ludia v tom veku NEDOVOLILI riesit to, co dnes riesia puberti, cize rodicia, skola, politika, odborne, ci socialne veci.." (xhtml)
O politiku áno, už niekoľko rokov, čítam noviny, pozerám správy, pozerám blogy, istý čas som chcela ísť študovať politológiu. A čo sa týka histórie, tiež áno, keďže ju študujem
co ti na tom pride trapne? ako samozrejem chapem a poznam to, ked sa niekto snazi robit mudreho alebo neviem, sekat frajerinu a tak zacne o tom co vcera pocul v spravach a bez akychkolvek informacii argumentuje preco by sa napriklad ako si spomenul, ten plyn zdrazovat nemal, ale neponukne ziadne riesenie, alebo jeho predstvau o danom probleme..
@kozodoj neviem či si to prehliadol z nepozornosti ale ak by si bol pozornejší, všimol by si si, že ten text je v úvodzovkách a za citáciou je v zátvorke autor.