Skončila som strednú školu a na jún už nemám zľavu, ešte som nemala prijímačky na výšku, tak sa chcem spýtať či nie je možné ešte nejak si tú zľavu vybaviť, keďže ešte nie som študentka vš ani nezamestnaná a nechcem teraz platiť dosť veľké sumy za cestova
máš na kartičke napísané do 31.5? potom s tým nič nespravíš, lebo ani na príjimačkach ti vysoká škola nedá potvrdenie o návšteve školy, až po zápise (lebo teba môžu prijať na viac škôl, no ty si vyberieš len jednu, tak ti nebudú dávať potvrdenie, kým nebudeš zapísaná u nich)... ale úradne si študentkou strednej školy do septembra, dokonca ani na úrad práce (ak nejdeš na výšku) sa nemusíš ísť registrovať skôr...
Zelezniciari vyvesili na kazdej stanici oznam, ze kazdy, kto ukoncil studium na strednej skole, nema uz narok na zlavu. Tzn, ze ak niekam cestujes, musis si kupit obycajne cestovne. Nepomozes si nijako. Dokedy nebudes zapisana na VS, a nebudes mat potvrdenie o navsteve skoly, nemas narok na zlavu...
@sandy114 do 30.5 a keď som minule cestovala pár stoviek kilometrov, sprievodkyňa sa dosť čudovala... že ešte nevidela takú blbosť , tak ja neviem, no .. tie prázdniny ma až tak neštvú, ale hlavne teraz jún, potrebujem dosť cestovať ... a platiť namiesto 20eur 40 nie je bohviečo :/
áno, je to tak. dokedy nebudeš mať isic si môžeš šúchať nohami Je to nejaké nedomyslené, celá táto záležitosť ... No pri zápise by ti ho už mali dať, aspoň s prolongačnými známkami to tak je, no pri isicu ti možno hrozí to, že ho dostaneš len pár týždňov po začatí semestra, pokiaľ ho nevydá univerzita.
@fufusik mala si ich na začiatku roka oklamať ako ja mala som do 30.8. triednej som povedala, ze nech nevypisuje datumy, lebo ze to kazdy rok menia a aby som nemusela chodit s viacerymi ze si to vypisem pri okienku ked mi teta povie ake datumy. ta sa ma opytala ktory rocnik som, povedala som ze 3. (pricom som bola 4.) a pekne som si mohla napiast do 30.8. treba vediet oklamat system