zalezi od toho na akej skole na zakladke to slo samo, na strednej som som mal tiez dobre znamky, ale na vyske ma zaujimalo ci som skusku spravil alevo nie ...A alebo E to bolo jedno
na zakladke som sa velmi snazila do toho siedmeho rocnika (babka ucitelka ma nutila dost , potom som sa neucila vobec skoro ale stale som si drzala dvojky, max trojky. a na strednej vlastne to iste, ucenie len pred pisomkou ale v maturitnom rocniku som mala len dve trojky a ostatne jednotky, par dvojok
Na zakladnej som na vysvedceni mala vzdy jednotky, na strednej som mala v druhom a tretom rocniku vzdy dvojku z geografie a informatiky, hrozne som trpela tieto dva predmety. Dodnes mavam nocne mory z toho ako mi nanichodny Pascal nici priemer. Na vysokej bol kazdy rocnik iny. Prvak bol co sa tyka znamok najhorsi, a napriklad druhak uz bol na tom ovela lepsie.
Ja som sa na zakladnej a na strednej vobec neucila. Ale ze vobec. Mala som jednotky a na strednej - kezde som chodila na jednu na najtazsich skol v meste tak jednotky dvojky a myslim jednu trojku. Ale ucila som sa len to co ma zaujimalo a nic ine. Take ze som bola cele dni v kniznici a citala som vsetko od Hawkinga po romanticku staru literaturu, psychologiu etc. Asi som si potrebovala urobit nazor na vela veci. Az na vysokej som sa zacala ucit, take ze 6-10 hodin denne vacsinou a som rada ked mam E alebo D. Zakon schvalnosti
Asi ako @5 , raz som mala na vysvedčení trojku, lebo naša fyzikarka bola piča ale potom som si tak nejak uvedomila, že mi je to vlastne jedno a kašľala som na všetko okrem vecí, čo ma bavili. Všetci to tak nejak akceptovali a väčšinou som sa pohybovala v rozmedzí 2-3 dvojky na vysvedčení.
Teraz mám priemer 2,6 a smejem sa tomu
Mala som dobré známky, ale vôbec som si na to nepotrpela a reálne som vynaložila oveľa menšiu námahu ako ostatní spolužiaci (a sem rátam aj tých, čo ledva preliezali ročníkmi)
Tak na zakladke to slo samo, hlavne matematika, tam som mala same jednotky takze tam boli jednotky dvojky a obcas s diktatu trojka na strednej mi to zostalo, akurat tam casom pribudlo viac trojek Aj to za to, ze som si nasla frajira a zacala jebat na skolu
mix znamok.... zalezalo strasne od toho co sa mi dialo v zivote...a detstvo som mala fakt dost.... psychicky narocne ... nebolo nezvycajne ze jeden rok som bola vyznamenana d ruhy ma skoro vyhodili za to ze som falsovala ospravedlnenky na cca 200hodin a skoro prepadla z fyziky (a momentalne studujem vysku kde je fest vela fyziky)
na základke jednotky, na osemročnom pribudli tak 2-3 dvojky a na gymku už aj zopár troják, ale to hlavne preto, že som v tej dobe chodila zo zdravotných dôvodov pomenej do školy :/ a v maturitnom ročníku som mala len jednotky, nakoľko som mala len voliteľné predmety a predmety typu telesná, jazyky a tak
jediné, na čom mi v škole záležalo boli predmety, z kt. som maturovala, ostatné som sa len naučila a vypustila z hlavy
Prvý stupeň ZŠ čisté jednotky, bol som vtedy aj na matematickej súťaži, odvtedy som už na súťaži nikdy nebol. Potom sa všetko dojekabatilo a prestal som sa učiť, ja by som povedal, že som celkovo prestal využívať mozog na učenie niečoho. Nič som sa neučil, nič som ani nečítal, nič som neriešil, s nikým som nič nerozoberal. Síce som nikdy horšiu známku ako trojku na vysvedčení nemal, ale to len preto, že som dával na hodinách pozor. Vtedy mi to bolo jedno, ale teraz mi je ľúto, že to tak bolo.
snažil som sa ale vzdy som sa pohyboval v rozmezí 1 - 3 ... na vyške mi to už bolo viac menej jedno, čo som uznal za vhodne a potrebné som sa naučil ostatné mi bolo jedno ...
zš som mala čisté 1
sš som začala s čistými 1, potom sa na to vybodla a mala fakt všeličo... a teraz v maturiťáku som zasa jednotkárka...
a napriek všetkému nevidím v tých dobrých známkach zmysel bars ._.
jediné, čo mi treba je vedieť zo 2-3 predmety (čo známky vôbec neurčujú) a mať nejaký základný všeobecný prehľad (čo známky už vôbec neodzrkadľujú)...
zš, sš samé jednotky, vš akokedy, na bakalárskom na predmetoch ako matika a štatistika som rada, že som prešla a už na inžinierskom sa aj červený diplom podaril, ale nikdy som sa neučila priebežne, vždy tak max. týždeň alebo 2 pred skúškou, výnimku tvorí zas tá matika a štatistika
ZŠ to boli od šiesteho ročníka zopár trojok až do prvého, v druhom som už bola vyznamenaná a teraz budem tiež. Ale myslím si, že je jedno, aké má človek známky. Mne na tom záleží viacmenej len preto, aby som si dokázala, že na to mám aj keď sa neučím a mám kurzy zadarmo. A musím si dokázať, že som proste najlepšia a aby ma učitelia nehádzali do toho istého vreca s tými priemernými a tými, čo prepadajú.
Bol som najlepsi na zaciatku a postupne sa to zhorsovalo kedze som sa doma vobec ale vobec neucil, iba na nejaku pisomku maximalne a podobne. Na zakladnej som to udrzal na dvojkach az do konca. Na strednej to bolo uz zle isiel som si na trojkach v priemere ...
na základke čisté jednotky tak do 6-tej triedy, potom aj dvojky a v deviatke aj jedna trojka z bio, na strednej najprv jednotky, ale od tretieho ročníka do pol roka štvrtého som sa na to z rodinných a psychyckých dôvodov vykašľala (takže veľa troják a dve štvorky z mat a fyz na pol roka v 4-tom) a teraz na konci roka riadne makám a snažím sa to vytiahnuť aspoň tak aby som nemala dvojky, štvorku z fyz som opravila na 2-ku a tú z mat na jednotku, na čo som hrdá . Sranda je že napriek tomu že mám takéto zlé známky som sa vždy považovala a aj ostatní ma tak berú že som jednotkár.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
20 komentov
Teraz mám priemer 2,6 a smejem sa tomu
jediné, na čom mi v škole záležalo boli predmety, z kt. som maturovala, ostatné som sa len naučila a vypustila z hlavy
sš som začala s čistými 1, potom sa na to vybodla a mala fakt všeličo... a teraz v maturiťáku som zasa jednotkárka...
a napriek všetkému nevidím v tých dobrých známkach zmysel bars ._.
jediné, čo mi treba je vedieť zo 2-3 predmety (čo známky vôbec neurčujú) a mať nejaký základný všeobecný prehľad (čo známky už vôbec neodzrkadľujú)...