mala som rada ten pocit, že som sa takmer neučila a mala som čisté jednotky a učitelia ma chválili a udávali za príklad
nemala som rada defacto všetko ostatné iba keď som sa mohla uliať
Zakladna: = nenavidela som to, ze v mojej triede sme mali velmi velke financne rozdiely a dost hnusnu sikanu na ludoch, ktori boli naozaj velmi inteligentni a ocividne to niektori nevedeli rozdychat a zavideli. Ale zas na druhej strane, na zakladku spominam viac v dobrom ako v zlom lebo som sa vela nasmiala.
Na strednej som nenavidela jedine to, ze som viac casu nestravila s mojim (teraz uz 4 a pol roka trvajucim crushom) profesorom. Inak som strednu milovala.....
akosi neutralne. pre mna zs a ss boli prechodne stadia v zivote. s tymi ludmi nemam do dnes o com a ani ich nepozdravim ked ich dakde stretnem. ale skor som to tam v tej dobe neznasal kvoli ludom a ucitelom. ja som povaha ze mam s malokym no
Na zakladnej skole som nemala rada skoro nic - vyucovanie na smeny, obrovske socialne rozdiely a z toho prameniace spory medzi detmi (ti najjednoduchsi a najnevychovanejsi boli casto v kolektive najsilnejsimi), vsadepritomnu nespravodlivost, vysmech od spoluziakov za dobre znamky,...
Na strednej som mala rada naopak skoro vsetko. Hlavne super kolektiv, prevazne dobrych ucitelov, zaujimavejsie predmety, podnetnejsie prostredie. Negativum neviem - snad len hrozna triedna a fakt, ze skola bola v prisernom meste, z ktoreho pochadzam
na základnej som mala rada, že som sa tam vždy mohla na niekoho spoľahnúť. rada som do tej školy chodila, aj keď to bolo otrasné prostredie..na strednej zrazu plno pohodových ľudí, ktorí nemali potrebu šikanovať a riešiť už také sračky, mohla som byť viac sama sebou, ale za to sa tam už ťažšie hľadali spriaznené duše